'Otomat' sektörü büyüyor

Hızlı şehir hayatının hemen her alanında görmeye başladığımız içecek ve gıda otomatları dikkat çekici şekilde artıyor. İnsansız hizmet veren bu makineler, tüketiciye erişim kolaylığı sağlıyor. Vending (Otomat) sektörünün bilinen markalarından Ses Vending Bursa Bölge Müdürü İzzet Maviler, sorularımızı yanıtladı.

Haber-Fotoğraf: Mehmemet Cihat AĞAÇ

Kamera- Kurgu: Oğuz BİRKARDEŞLER

İstanbul’da 2007 yılında kurulan Ses Vending, kısa sürede Türkiye’nin bütün bölgeleriyle iş ağı kurmayı başarmış. Bölgenin en büyük Vending firması olduklarını belirten İzzet Maviler, 52 ilde birçok şirkete çay ve kahve otomatları konusunda hizmet verdiklerini ifade ediyor.  Sahadaki 60 operatörle müşteri memnuniyeti sağlamak için çalıştıklarını söyleyen Maviler, firmayı sektörde lider konuma getirmeyi hedeflediklerini ifade ediyor. 

Maviler, sahadaki operatörleriyle sağlıklı ve kesintisiz bir iletişim için Türk Telekom hizmetlerini tercih ettiklerini belirtiyor. Ses Vending’in 7/24 hizmet veren bir firma olduğunu söyleyen Maviler, Türk Telekom çözüm ortaklığıyla güçlü ve kesintisiz bir iletişim ağı kurduklarını ifade ediyor.

Maviler, Türk Telekom’un Mobil Data tarifesi sayesinde sahadaki personelden gelen arıza, talep ve problemlere anında cevap verebildiklerini söylüyor. Otomatlardaki telemetri sistemiyle gelen sürekli bir veri akışı olduğunu belirten Maviler, bu tarifeyle verileri hızlı ve kesintisiz bir şekilde aldıklarını ifade ediyor. Maviler, otomatlardan gelen verilerin firmayla eş zamanlı sahadaki personele de iletildiğini söylüyor. Böylelikle işlem yapılması gerekilen noktaya anında müdahale edilebiliyor.

Müşteriyle firma arasındaki iletişimi de Türk Telekom’un PSTN (sabit) hatları sayesinde sağladıklarını belirten Maviler, Türk Telekom çözüm ortaklığıyla düşük maliyetle güçlü bir iletişim ağı kurduklarını ifade ediyor.

Sektörlerinde hız ve iletişimin olmazsa olmazları olduğunu belirten Maviler şunları söylüyor: Hayatın akışı içerisinde kolayca çay ve kahveye erişim sağlayan otomatlara en kolay erişimi Türk Telekom’la sağlıyoruz. Bizim için birinci öncelik müşteri memnuniyeti. Bu memnuniyeti de Türk Telekom ortaklığıyla sağlamış durumdayız. Firmanın büyümesindeki etken de bu memnuniyet. Bugüne kadar verdiği hizmetlerle bize kolaylık sağlayan Türk Telekom’a teşekkür ederim.