SERDAR SAĞLAM
100 tekstil üreticisi markayla 30 ülkeden gelen yaklaşık 4 bin hazır giyim alıcısının bir araya geldiği fuarda, uçuş yasağına rağmen farklı ülkeler üzerinden aktarma yaparak gelen Rus alıcılar dikkat çekti. Türkiye'nin en büyük tekstil pazarlama organizasyonu olan Dosso Dossi Fashion Show, 15-20 Haziran tarihleri arasında Antalya Expo Center'da gerçekleştirildi. 100 tekstil üreticisi markayla 30 ülkeden gelen yaklaşık 4 bin hazır giyim alıcısının bir araya geldiği fuarda, uçuş yasağına rağmen farklı ülkeler üzerinden aktarma yaparak gelen Rus alıcılar dikkat çekti.
40 MİLYON $ CİRO HEDEFİ
İki yıl aradan sonra Antalya'da gerçekleştirdikleri ilk fuarla üretim kontağını çevirdiklerini belirten Dosso Dossi Holding CEO'su Hikmet Eraslan, "Rusya, Ukrayna, Kazakistan, Azerbaycan ve Orta Doğu ülkeleri başta olmak üzere 30 ülkeden yaklaşık 4 bin hazır giyim alıcısını ağırladık. Sonbahar-kış ürünlerinden oluşan yeni kreasyonlar çok beğenildi. Yoğun bir satış gerçekleşti. Yıl içinde devam edecek tekrar satışlarıyla birlikte yaklaşık 40 milyon dolarlık bir ciro hedefliyoruz" dedi. Eraslan, aktarmalı gelen 500 Rus hazır giyim alıcısını Antalya'da ağırladıklarını anlatan Hikmet Eraslan, "Ruslar bizden, biz Ruslar'dan vazgeçmiyoruz" ifadelerini kullandı.
YENİ HEDEF PAZAR AFRİKA
Online üzerinden uluslararası iş birlikleri de yapmayı hedeflediklerini belirten Hikmet Eraslan, şunları söyledi: "Sadece tekstil değil, tüm ihtiyaç ürünlerini pazarlayabilecek bir online sistem kurduk. Öncelikle Afrika'yı hedefleyerek bu alanı geliştirdik. Afrika ülkelerinin Laleli ve Osmanbey'e ilgisi var. Afrika'nın güçlü online siteleriyle iş birlikleri yaparak onlarla güçlerimizi birleştirip katma değeri yüksek Türk ürünlerini yeni pazarlara taşıyacağız."