Müşteri memnuniyetini sağlamanın yolu nereden geçiyor?

Bilişim çağı, bize daha hızlı iletişim kurma olanağı sağlıyor; aynı zamanda iletişime duyulan ihtiyaç da bilişim sektörünü güçlendiriyor. Hızlı bir iletişim için, altyapı son derece önemli. Bu alanda yıllardır hizmet veren NETBURSER firmasının Teknik Müdürü Mümin Kaya, sektördeki tecrübelerini anlattı.

Mehmet Cihat Ağaç

Oğuz Birkardeşler

Bilişim sektöründe uzun süre teknik müdür olarak çalışan ve ardından 1995’de Bursa’da NETBURSER adıyla kendi şirketini kuran Serdar Aksu, kısa sürede Marmara Bölgesi’nin bilinen firmaları arasına girmeyi başarmış. NETBURSER’i rakiplerinden ayıran ve öne çıkaran, başta kurucusu olmak üzere tüm çalışanlarının sektörde uzun yıllara yayılan tecrübeleri. Telefon santrali satış, montaj ve teknik servis hizmeti veren firmanın yöneticisi Mümin Kaya, en yeni personellerinin 17 yıllık tecrübesi olduğunu söylüyor. Kendisinin de 21 yıldır teknik müdür olarak görev yaptığını belirten Kaya, tecrübenin hizmet kalitesini artırdığını ifade ediyor.

Ayrıca bazı haberleşme aracı markalarının ana bayiliğini de üstlendiklerini belirten Kaya, firmanın Marmara Bölgesi’ne yayılmış geniş bir müşteri ağı olduğunu söylüyor. Kaya, bu müşteri ağıyla hızlı ve kesintisiz bir iletişime ihtiyaç duyduklarını ifade ediyor. Bu konuda bir arayışa giren firmaya Türk Telekom sunduğu çözümlerle destek vermiş.

Kaya, Türk Telekom’un sabit hatlarını tercih ederek müşterilerin ofise hızlı bir şekilde ulaşmasını sağladıklarını ve bu hatlar kullanılmaya başlandıktan sonra olumlu yorumlar aldıklarını söylüyor. Kaya, müşteri memnuniyetinin firma için öneminin ve Türk Telekom’un bu konudaki desteğinin altını çiziyor.