TÜROFED Başkanı Osman Ayık, Türkiye genelinde 2017 yılındaki iç pazar hedefleriyle ilgili açıklama yaptı. İç pazarın turizm sektörü için çok önemli olduğunu vurgulayan Osman Ayık, "İç pazara 2016 yılında çok ciddi değer verdik. Ciddi yatırım yapıldı. Sadece 2016 değil son 8-10 yıllık süreçte de iç pazara konaklama sektörü olarak, Türkiye turizmcileri olarak ciddi yatırımlar yapıldı. O pazarı büyütme adına çok önemli çabalarımız oldu. Özellikle erken rezervasyon uygulamalarıyla önemli sayılara ulaşıldı" dedi.
'GEÇEN YIL 7-8 MİLYONA YAKLAŞTI'
'10 MİLYON HEDEFİNİ SAĞLAMAMIZ LAZIM'
"Mevsimselliği de çözecek kaynak pazarlardan biri. Bu nedenle ilk fırsatta 10 milyon hedefini iç pazarda sağlamamız lazım. Bunu gerçekleştirmek için siyasi otoritelerden, kamu otoritelerinden şunu bekliyoruz; iç pazarda insanların seyahatlerinin önündeki her türlü engelin kaldırılması, okul tatilleri, izinler ve burada sağlanacak tatil kredileri, kamu personeline sağlanacak tatillerle ilgili birtakım kolaylıklar gibi uygulamalar hızla devreye sokularak, sektörün bu anlamdaki çabalarına destek verilmesi gerekmektedir."
'BÖLGESEL TANITIM BÜYÜK ÖNEM KAZANIYOR'