ICA Events tarafından gerçekleştirilen 19'uncu Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı BeautyEurasia, bu yıl VIP davetli alım heyeti programı kapsamında; Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere, 60 ülkeden 500'ün üzerinde profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturdu. 12–14 Haziran tarihleri arasında düzenlenen fuar, dünyanın dört bir yanındaki uluslararası üretici ve tedarikçilerin ürün, hizmet ve teknolojilerini İstanbul Fuar Merkezi'nde bir araya getirdi.
İŞ BAĞLANTILARI
Bu program sayesinde katılımcılar, başta Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkeler olmak üzere çok sayıda uluslararası üst düzey alıcı ile bir araya gelerek iş geliştirme ve ortaklık anlaşmaları yapma imkanı buldu. Kişisel bakım ürünleri, parfüm ve deodorantlar, kuaför ekipmanları, renkli kozmetik ürünleri, temizlik ve hijyen ürünleri, bebek hijyen ürünleri, tırnak bakımı ürünleri, saç bakım ürünleri, paketleme makineleri, peruk-kaş-kirpik, epilasyon cihazları gibi sektörün en kilit ürün grupları BeautyEurasia'da yer aldı. Fuarda, katılımcılarla satın almacılar iş ortaklıkları kurdu.
İHRACATA DESTEK
BeautYEurasIa Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, şunları söyledi: "2024 yılının ilk çeyrek döneminde ihracatı 2023 yılının aynı dönemine göre yüzde 2.9 artan ve 668.7 milyon dolara yükselen kozmetik sektöründe, BeautyEurasia güçlü bölgesel ağı ile Türkiye için yeni iş, ortaklık ve ihracat fırsatları yaratmaya devam ediyor."