10 bin profesyonel FESPA'ya geliyor

Baskı fuarı FESPA Eurasia, 10 binden fazla sektör profesyonelini buluşturacak. Fuar, sektöre 1 milyar dolarlık iş hacmi katacak.

Endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyası, 2-5 Aralık tarihleri arasında Avrasya Bölgesi'nin lider baskı fuarı FESPA Eurasia'da buluşmaya hazırlanıyor.

8. KEZ DÜZENLENİYOR

FESPA Eurasia 2021, bu yıl sektörü 8. kez bir araya getirecek. Türkiye'nin sektör liderleri ve küresel markalar, yeni teknolojilerini ve yenilikçi uygulamalarını FESPA Eurasia'da sergileyecek. 10 binden fazla ziyaretçiyle bu yıl rekor sayıya ulaşması beklenen FESPA Eurasia, katılımcı alanında lider markalarla yüzde 100'lük doluluğa ulaştı. Sektörün lider firmaları, 2-5 Aralık'ta düzenlenecek büyük buluşma için tüm hazırlıklarını tamamladı. MIMAKI, HP, EFI, KORNIT DIGITAL, OPTIMUM DIGITAL PLANET, BROTHER, KTK, IQdemy, MUTOH, SUMMA, SDS, SNAPPER gibi alanında lider yerli ve yabancı sektör liderleri, fuarda en yeni ürün ve hizmetleriyle ziyaretçilerini ağırlarken fuar, birçok lansmana da ev sahipliği yapacak.

TRENDLERİ BELİRLİYOR

Global baskı federasyonu FESPA ve ARED ortaklığıyla kurulan FESPA Eurasia, ilk fuarını 2013 yılında gerçekleştirdi. FESPA Eurasia, tüm bölgede bir sonraki yılın trendlerini belirleyen bir etkinlik olduğu için, fuara sadece Türkiye'den değil, Avrasya Bölgesi'nden de uluslararası ziyaretçiler yatırım yapmak için geliyor.

8.8 MİLYAR DOLARLIK SEKTÖR

FESPA Eurasia Fuar Müdürü Betül Binici, şunları kaydetti: "Baskı ve endüstriyel reklam dünyası salgında zor bir süreçten geçti. Sektörün iki yıllık enerjisini atmak için heyecanla beklediği fuar bu yıl iç piyasayı ve ihracatı artırarak sektör için büyüme fırsatı yaratacak. Toplam 8.5 milyar dolarlık büyüklüğe sahip sektörün iş hacmi bu önemli buluşmayla genişleyecek"