Trendyol müşteri hizmetleri direkt bağlanma

Trendyol ile ilgili merak edilen tüm soruları sizin için yanıtladık! Detaylar için sayfamızı ziyaret edin.

Türkiye'nin en bilinen ve en çok tercih edilen e-ticaret sitelerinden biri olan Trendyol'un müşteri hizmetlerine direkt bağlanma yöntemleri, Trendyol kullanıcıları tarafından sıkça merak ediliyor. Herkes satın aldığı bir ürünle ilgili bilgi almak ister. Özellikle internet siteleri üzerinden alınan ürünlerde kargo süreci veya teslimat adresi konusunda sıkıntılar yaşanabiliyor. Tüm bu sıkıntıların önüne geçebilmek adına kullanıcılar müşteri hizmetlerine direkt olarak bağlanmak istiyor. Trendyol müşteri hizmetleri telefon numarası nedir? Trendyol müşteri hizmetleri direkt bağlanma nasıl gerçekleşir? Trendyol Canlı Destek Hattı nasıl çalışır? Trendyol ile ilgili merak edilen tüm soruları yanıtladık!

Trendyol Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlanma

Trendyol üzerinden yapacağınız tüm alışverişlerinizde ve alışveriş süreciyle ilgili tüm konularda doğrudan Trendyol müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz. Trendyol müşteri hizmetlerine direkt bağlanma için 0212 331 0 200 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayabilirsiniz. Yapmış olduğunuz veya yapacağınız alışverişler hakkında bilgi almak ve danışmak için Trendyol müşteri hizmetleri ile iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca istek, şikayet ve talepleriniz için de Trendyol müşteri hizmetlerinden faydalanabilirsiniz.

Trendyol Canlı Destek Hattı Nedir?

Trendyol'un sitesinde ve uygulamasında "Canlı Yardım" butonuna tıklayarak canlı destek hattına bağlanabilirsiniz. "Canlı Yardım" butonuna bastığınız zaman sitenin sağ köşesinde Trendyol Asistan ile bir sohbet sayfası açılır. Trendyol Asistan size ilk olarak "Sana yardımcı olabilmem için talebini birkaç kelimeyle yazabilir ya da aşağıdaki başlıklardan uygun olanı seçebilirsin" şeklinde otomatik mesaj gönderir. Bu ekrandaki otomatik mesajdan "Siparişlerim, teslim alınmış ürün şikayeti, iptal ve iade, cüzdanım, bilgi dışı işlem bildirimi, kampanya ve kupon işlemleri, diğer" seçeneklerinden biri seçip devam edebileceğiniz gibi kendi talebinizi birkaç cümleyle de anlatabilirsiniz.

Trendyol Canlı Destek Hattı, müşteri hizmetlerine bağlanmaya kıyasla daha pratik bir yardım hattıdır. Bu hattı henüz sitedeki alışverişinizi tamamlamadan da o an aklınızdaki sorulara yanıt almak amacıyla kullanabilirsiniz.

Trendyol Çağrı Merkezi Çalışma Saatleri

Trendyol çağrı merkezi ile Trendyol müşteri hizmetleri birbirinden farklı ekipler değildir. Trendyol çağrı merkezine ve müşteri temsilcisine 0212 331 0 200 numaralı hattı arayarak ulaşabilirsiniz. Trendyol çağrı merkezi hafta içi ve hafta sonu sabah 08:30 ile gece 00:00'a kadar hizmet vermektedir. Bu saatler arasında müşteri hizmetlerini aradığınız zaman sorularınıza yanıt alabilirsiniz. Bu saatler dışında bir sorunla karşılaştığınız zaman Trendyol Canlı Yardım hattına bağlanarak sorunlarınıza çözüm arayabilirsiniz. Trendyol Asistan ile belirtilen konu başlıklarından birini seçerek siparişleriniz, iadeleriniz ya da kargo süreçleriniz hakkında yardım alabilirsiniz.

Trendyol Müşteri Hizmetleri İletişim Ve Adres

Trendyol iletişim adreslerinden bir tanesi "DSM Grup Danışmanlık İletişim ve Satış Ticaret A.Ş. Maslak Mahallesi Büyükdere Caddesi (Spine Plaza) No:243 İç Kapı No:19 Sarıyer/İstanbul"dur. Trendyol'a 0212 331 0 200 numaralı hattı arayarak ulaşabilirsiniz. Faks için 0212 332 18 93 numaralı hattı kullanabilirsiniz. Trendyol operasyon merkezi adresi ise "DSM Grup Danışmanlık İletişim ve Satış Ticaret A.Ş. , Akse Mahallesi 552. Sk. No: 11 Çayırova/Kocaeli"dir.

Trendyol Hakkında

2010 yılında kurulan Trendyol Group, müşterilerine ve satıcılarına hizmet vermek için hayata geçmiş bir e-ticaret sitesidir. Bugün Türkiye'nin en sık ziyaret edilen e-ticaret sitelerinden biri olan Trendyol, Türkiye'nin ilk decacorn'udur. Trendyol, esnaf ve kobilerini dijitalleştirerek onları daha fazla müşteriye ulaştırıyor ve bu sayede büyümelerini sağlıyor. Girişimci kadınları, yerli üretimi ve üreticiyi destekleyerek hem satıcılarını hem de kendisini büyütüyor.

Trendyol Group bünyesinde hangi markalar var?

* Trendyol'un AR-GE merkezlerinden biri olan Trendyol Tech

* Hızlı taşıma ağı olarak hizmete başlayan Trendyol Express

* Trendyol kullanıcılarının market ihtiyacını karşılamak için hizmete giren Trendyol Hızlı Market

* Trendyol kullanıcılarının yemek ihtiyacını karşılamak için hayata geçirilen Trendyol Yemek

* Hızlı teslimat hizmeti için yola çıkan Trendyol Go

* İkinci el ürün platformu olan Dolap

Trendyol İndirimleri Ne Zaman?

Trendyol'da her dönem belli markalara indirimler uygulanıyor. Trendyol uygulamasını indiren kullanıcılar, uygulamanın bildirimlerine izin vererek indirimlerden ve fırsatlardan anında haberdar olabilir. Trendyol, Trendyol Hızlı Market ve Trendyol Yemek için farklı dönemlerde farklı indirim kampanyaları yapılabiliyor. Kullanıcılar Trendyol'un internet sitesinden ya da mobil uygulamasından da gün içinde verilen indirim kuponlarını toplayarak indirimli alışveriş yapabilirler. Ayrıca Trendyol Cüzdan ile harcadığınız tutarın bir kısmı hesabınıza iade edilir. Bu sayede alışverişlerinizi daha hesaplı bir hale getirebilirsiniz.