İŞKUR üzerinden Sahil Güvenlik Komutanlığı'na sürekli işçi alımı yapılacak. Milyonlarca vatandaşın yakından takip ettiği Sahil Güvenlik işçi alımı kılavuzu yayınladı. Peki Sahil Güvenlik işçi alımı İŞKUR başvuruları nasıl yapılacak, aranan şartlar nelerdir?
Sahil Güvenlik Onarım Komutanlığı 8 sürekli işçi alımı kılavuzu yayınladı. Yayınlanan kılavuza göre başvuruları Türkiye İş Kurumu üzerinden 23-28 Şubat 2022 tarihleri arasında alınacak. İŞKUR noter kurası yapılacak.
Sahil Güvenlik Komutanlığı 8 sürekli işçi alımı iş ilanları kılavuzu yayınladı. Kurum ilanına göre başvuruları Türkiye İş Kurumuna 23-28 Şubat 2022 tarihleri arasında yapılması istenmektedir. Kurum alımı İŞKUR noter kurası ile yapacağını duyurdu.
Sahil Güvenlik Mersin Onarım Komutanlığı işyerinde çalıştırılmak üzere, Kamu Kurumu ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca daimi işçi alımı yapılacak.
Başvurular 23 Şubat 2022 tarihinden itibaren Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) Mersin İl Müdürlüğü ve İlçe Hizmet Merkezleri veya internet (www.iskur.gov.tr)aracılığıyla yapılacaktır.
2527 sayılı Türk Soylu Yabancıların Türkiye'de Meslek ve Sanatlarını serbestçe yapabilmelerine, Kamu, Özel Kuruluş veya İşyerlerinde Çalıştırılabilmelerine İlişkin Kanun Hükümleri saklı kalmak kaydıyla Türk Vatandaşı olmak.
İlan tarihinde 18 yaşını tamamlamış olmak, 36 yaşından gün almamış olmak (23 Şubat 1986 ve daha sonra doğanlar).
İşgücü taleplerinde belirtilen bölümlerden son başvuru tarihi itibari ile mezun olanlar veya ustalık belgesine sahip olanlar sadece bir işgücü talebine (branşa/mesleğe) başvurabilecektir. Hali hazırda Örgün Öğretime Devam Edenler Başvuruda Bulunamaz.