Pandemi döneminde TSS'ye talep yükseldi

Tamamlayıcı Sağlık Sigortası'nda 400 bin kişiye ulaşan Axa Sigorta COO'su Sanem Buçukoğlu: “Pandemi döneminde vatandaşın TSS talebi arttı” dedi.

Pandemi döneminde sağlık sigortasına talep artarken, yenilikçi ürün ve hizmetleriyle Axa Sigorta, tamamlayıcı sağlık başta olmak üzere, pek çok alanda müşterilerinin güvenilir çözüm ortağı olmayı sürdürüyor. Müşterilerinin 7/24 sağlık kurumlarına ulaşmasını sağlayan şirket, 400 bin üzerindeki sigortalı sayısıyla da Türkiye'nin bu alandaki önde gelen şirketlerinden biri konumunda yer alıyor. Müşterilerine 'Sağlığım Tamam' tamamlayıcı sağlık sigortasıyla ihtiyaçlara hızlıca yanıt veren dijital sağlık çözümleriyle de öne çıkıyor. Şirketin geliştirdiği sağlık çözümleri arasında müşterilerin sağlık sorunlarıyla ilgili her konuyu uzman doktorlara yazılı, sözlü veya görüntülü olarak danışabildiği Axa Doktor Danışma Hattı, hastalıkların teşhisi ve tedavisi sırasında ikinci bir uzman görüşü almasını sağlayan Online Tıbbi İkinci Görüş Modülü, 0-16 yaş arası çocuklar ve aileleri, 65 yaş ve üstü bireyler ve her yaştan ameliyatlı müşterilere destek olmak için oluşturulan Axa Bağımsız Yaşam Hattı bulunuyor.

MOBİL UYGULAMA DA VAR

Şirket ayrıca AxaFit isimli mobil uygulamasıyla da müşterilerinin sigortacılık işlemlerinin kolaylaştırmasına ve sağlıklı bir yaşam sürmesine de katkı sağlıyor. Axa Sigorta'nın tamamlayıcı sağlık sigortası alanında Türkiye'nin ilk akla gelen markalarından biri olduğunu belirten Axa Sigorta COO'su Sanem Çıngay Buçukoğlu, şunları söyledi: "Bu sene 130. yaşımızı kutluyoruz. 130 yıldır geliştirdiğimiz ürün, hizmet ve projelerle müşterilerimizin yaşamını kolaylaştırmak, toplumun ilerlemesini ve ülkemizin ekonomik kalkınmasını sağlamak için büyük bir azimle çalışıyor, sektöre yön veriyoruz. Çalışmalarımızda bizler için oldukça değerli bir amaçtan ilham alıyoruz: İnsanlığın gelişimi adına insanlık için değerli olanı korumak. Biz yalnızca hasar anında zarar tazmin eden bir sigorta şirketi değiliz. Müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarına göre çalışmalarını şekillendiren, hayatlarının her anında onların yanında olan bir çözüm ortağı olmayı hedefliyoruz."

ANLAŞMALI KURUM AĞI GENİŞLEDİ

Pandemi dönemiyle insanların sağlıklarını daha fazla önemsemeye başladığının altını çizen Çıngay, şöyle devam etti: "Bu dönemde 'Tamamlayıcı Sağlık Sigortası' öne çıkan ürünlerden biri oldu. Türkiye'nin doğusundan batısına en geniş anlaşmalı kurumlar ağına sahip Sağlığım Tamam tamamlayıcı sağlık ürünümüzle, sektörde ilk akla gelen marka olmayı başardık. Sayısı 2.5 milyonu geçen tamamlayıcı sağlık sigortalılarının 400 bini üzerinde Axa Sigortalı. 2021'de hizmete sunduğumuz, prim ödeme modeliyle farklılaşan gençlere özel inovatif ürünümüz Genç Tamamlayıcı Sağlık Sigortası'yla da sektörde bir ilki gerçekleştiriyoruz."