Mobil uygulamayla 260 bin çiftçiye destek

Geleneksel tedarik kanallarını dijitalleşme ve teknolojiyle optimize eden Tarfin'in mobil uygulaması Tarfin Mobil, 2 yılda tarım sektörünün teknoloji odaklı gelişimine katkı sağladı.

Uygulama 260 bin kişiye ulaşırken, en yoğun kullanan ilk 5 il sırasıyla 64 bin kullanıcıyla Ankara, 43 bin kullanıcıyla Konya, 35 bin kullanıcıyla İzmir, 16 bin kullanıcıyla Bursa ve 13 bin kullanıcıyla Antalya oldu. Verilen bilgiye göre uygulama, çiftçilerin bölgelerindeki en güncel tarım girdilerindeki fiyatları karşılaştırmalı olarak sunuyor.

3 DAKİKADA TAMAM

Böylelikle çiftçiler en uygun fiyatları bulabilecekleri Tarfin ortak satış noktalarını karşılaştırabiliyor, ürünlerini kendi ödeme döngülerine göre kolaylıkla satın alabiliyor. Şirket, geliştirdiği makine öğrenmesine dayalı tarımsal risk skorlama modelleri üzerinden tüm vadeli tarımsal girdi satış sürecini 3 dakikada tamamlayabiliyor. Çiftçiler daha sonra ihtiyaç duydukları ürünleri seçtikleri satış noktasından teslim alıyor. 2 yılda 1.5 milyon kez ürün karşılaştırmasına aracılık eden uygulama üzerinden bugüne kadar 20 binden fazla çiftçinin alışveriş başvurusunda bulunduğu belirtildi. Tarfin Kurucusu ve CEO'su Mehmet Memecan, "Amacımız Türk çiftçisini güçlendirmek" dedi.