Katılım Sağlık hedef büyüttü

Katılım Emeklilik Genel Müdürü Ayhan Sincek, faizsiz sağlıkta 56 milyon TL prim üretimine ulaştıklarını belirterek, 50 bini aşkın sağlık poliçesine sahip olduklarını kaydetti.

Katılım Emeklilik'in sağlık ürünlerini tek çatı altında toplayan markası Katılım Sağlık; uzman çalışanları, yeni yatırımlarla güçlenen teknolojik altyapısı ve sektörde ilk olan uygulaması Sağlık İletişim Merkezi / SİM Projesi'yle farkını ortaya koyuyor. Yalnızca sağlık personelinden oluşan ve 7 gün 24 saat hizmet veren Sağlık İletişim Merkezi'yle hizmetin kalitesi ve hızı artarken, bu yıl için hedefler de yükseldi.

İLK FAİZSİZ SİGORTA

Katılım Emeklilik Genel Müdürü Ayhan Sincek, Katılım Sağlık ile ilgili yaptığı açıklamada; "Türkiye'nin ilk faizsiz özel sağlık sigortası olan Katılım Sağlık, bir yandan ihtiyaca odaklanan esnek yapısıyla en uygun fiyat avantajı sağlarken, diğer taraftan da birbirinden özel asistans hizmetleriyle sektörde en geniş içeriğe sahip ürünler sunuyor. Ayrıca, 7/24 hizmet veren Sağlık İletişim Merkezi'yle de hız ve kalite artıyor" dedi.

7 BİNDEN FAZLA KATILIMCI

Faizsiz sağlık kulvarında 56 milyon TL prim üretimi ve katılım sigortacılığında sağlık branşında yüzde 58.4 pazar payıyla lider durumda olduklarını hatırlatan Sincek, "Kurumsal tarafta sunduğumuz özel grup sağlık sigortası kapsamında yönetimini üstlendiğimiz 195 kurumsal müşterimiz ve 50 binin üzerinde sağlık sigortası poliçemizle sektörü derinleştirerek öncülük yapıyoruz. 16 bin bireysel sigortalı sayımızı bu yıl 35 bine, 40 bin grup sigortalı sayımızı da 45 bine çıkarmayı hedefliyoruz" dedi. Sincek, şöyle devam etti: "Katılım Sağlık müşterilerimiz kendilerine uygun ürünü seçebiliyor, aldıkları hizmeti online takip edebiliyor, isterlerse de uzmanlarımızdan telefonla destek alabiliyor. Sağlık ürünlerimizle birlikte pek çok avantajlı ek hizmet de sunuyoruz. Bu avantajlar, asistans şirketleri işbirliklerimiz sayesinde ambulanstan doktora, check-up'tan mamografi veya PSA testine, diyetisyenden psikoloğa kadar zengin bir yelpazede sıralanıyor." "Bugüne kadar 7 binin üzerinde katılımcımız, bu asistans hizmetlerimizden yararlandı" açıklaması yapan Sincek, şunları söyledi: " 7/24 online doktor hizmetinin yanı sıra bazıları da her türlü tıbbi soruları için ücretsiz online danışmanlık aldı. Bazı katılımcılarımız da poliçesi dahilinde acil ambulans hizmetinden hem kendisi hem de poliçe kapsamındaki aile üyelerini yararlandırdı. Ayrıca diş sağlık paketiyle yılda bir kez ek ücret ödemeden diş hekimi muayenesi, diş röntgen filmi, diş taşı temizliği hizmeti sağladık."

DİJİTAL YATIRIMLAR DA ARTIYOR

Sincek, "Komplike konularda ise talebi alıp çözüme bizzat ulaştırarak müşteriye dönüş yapılıyor. Sağlıkçı oldukları için sigortalıları yönlendirme konusunda daha sonuç odaklı ve titiz davranıyorlar. Katılım Emeklilik sadece sağlık tarafında değil tüm ürün ve hizmetlerde dijital yatırımlar yapmaya devam ediyor. Son olarak Sağlık İletişim Merkezi Projesi kapsamında gerçekleşen teknolojik yatımlarla çağrılara yanıt verme süreleri de hızlandı. Örneğin son 1 ayda gerçekleşen 5 bin 726 çağrı, ortalama 20 saniyede yanıtlandı" diye konuştu.