Annemizin hediyesini online aldık

AdColony, Anneler Günü alışveriş alışkanlıklarını ortaya çıkaran bir araştırma yaptı.

Anneler Günü Alışveriş Tercihleri Araştırması'na göre tüketicilerin yüzde 77'si bu yıl annesine hediye alıyor. Hediye tercihlerinde ise yüzde 55'lik payla kıyafet ilk sırada yer alırken, kıyafeti yüzde 42 payla kozmetik, yüzde 30 ile çiçek takip ediyor. Katılımcıların yüzde 62'si bu sene Anneler Günü için çevrimiçi alışveriş yaptığını belirtti.

TELEFON İLK SIRADA

Mobil cihazların ve uygulamaların pratikliği Anneler Günü alışverişinin de kurtarıcısı oluyor. Katılımcıların yüzde 52'si mobil uygulamalar üzerinden alışveriş yaptığını bildirirken, akıllı telefonlar ise online satın alma işleminde yüzde 81 ile en çok tercih edilen cihazlar oldu. AdColony'nin araştırmasına göre mobil cihazlarda tüketicinin karşısına çıkan reklamlar ise satın alma davranışlarını çok büyük oranda etkiledi.

ESNAF DA MUTLU

Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken de, alınan hediyelerle hem annelerin hem de esnafın mutlu edileceğini belirtti.