31 Mart itibarıyla son bir yılda 2.6 milyar TL yatırım yapan Vodafone Türkiye, servis gelirlerini geçen yıla göre yüzde 21.7'lik artışla 17.2 milyar TL'ye çıkardı. Şirketin Faiz, Amortisman ve Vergi Öncesi Kâr'ı (FAVÖK) ise yüzde 23.8 artışla yaklaşık 5.7 milyar TL'yi aştı.
1.3 MİLYON YENİ ABONE
Vodafone Türkiye'nin mobil müşteri sayısı 2021-22 mali yıl sonu itibarıyla 24.4 milyona ulaşırken, M2M (Makineler arası iletişim) dahil toplam mobil abone sayısı 27.3 milyon oldu. Şirketin faturalı abone sayısı son bir yılda yaklaşık 1.3 milyon artışla 16.8 milyona çıkarken, toplam bazının yüzde 68.8'ini faturalı aboneler oluşturdu.
HIZLA BÜYÜYORUZ
Vodafone Türkiye CEO'su Engin Aksoy, "2021-22 mali yılında toplam 2.6 milyar TL yatırım yaparak Türkiye ekonomisine ve dijitalleşmeye katkıda bulunduk" dedi. Aksoy, şunları söyledi: "Geleceğin dijital servislerde olduğunu düşünüyoruz. Bunun bir sonucu olarak, 2025'e kadar Türkiye'nin en hızlı büyüyen yeni nesil bağlantı ve dijital servisler şirketi olmayı hedefliyoruz. 13 şirketimizle dijital servisler hedefimize giden yolda her geçen gün daha da büyüyoruz. Ülkemizin ve sektörümüzün geleceğine duyduğumuz güvenle yatırımlarımıza devam edeceğiz."
DİJİTAL MÜŞTERİ SAYISI 18.8 MİLYONA ÇIKTI
2021-22 mali yılında dijital kanalları kullanan aylık aktif müşteri sayısı 18.8 milyona yükseldi. Müşterilerin son bir yıldaki toplam mobil data kullanımı da, yüzde 34.8 artarak 3.258 petabyte oldu. Dijital asistan TOBi, bu dönemde aylık 4 milyon tekil kullanıcıya ulaşırken, toplam 10 milyon sohbet gerçekleştirdi. Vodafone Pay ürünlerini kullanan toplam kullanıcı sayısı da 3.7 milyonu aştı.