Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü, haksız fiyat artışı yapılan ürünlerde tüketici şikayetlerinin daha kolay yapılması için mobil uygulama geliştirdi.
Bakanlık tarafından geliştirilen "HFA-Bildirimi" uygulaması, tüketici şikayetlerinin mobil platformlardan daha kolay iletebilmesini ve ilgili şikayete dair yapılan incelemenin hangi aşamada olduğunu kullanıcılara bildiriyor.
Bu uygulama ile kullanıcılar üye olarak:
-Şikayet konusu firmanın ünvanını,
-Şikayet edeceği ürün grubunu,
-Şİkayet edeceği marka bilgisini,
-Şikayeti ile ilgili açıklamasını,
-Şikayet konusu ürünün fotoğrafını Ticaret İl Müdürlüğü ilgili birimlerine ileterek gerekli incelemelerin başlamasını sağlayabilecek.
Söz konusu uygulamaya AppStore ve Google Play Store üzerinden ulaşılabiliyor.