Snapchat Twitter’a fark attı!

4 yıl önce hayata geçen mesajlaşma servisi Snapchat son açıkladığı verilere göre günlük 150 milyon aktif kullanıcı sayısı ile Twitter’dan daha fazla günlük aktif kullanıcıya sahip olduğunu açıkladı.

Fotoğraf odaklı sosyal medya uygulamasının bu hızlı yükselişi reklam verenlerin de dikkatini çekiyor. Günde üç milyara yakın videonun seyredildiği uygulamadaki 150 milyon aktif kullanıcı aynı zamanda reklam verenlerin de hedefinde bulunuyor.

Kullanıcı yaş ortalaması 13-15 arasında yoğunlaşan uygulama gençleri hedefleyen markaların ve reklam kampanyalarının odağı olmuş durumda.

Bu ilgiden en çok rahatsız olan kişi ise, bir zamanlar gençlerin elinden düşürmediği Twitter’a bugün reklam bulmakta zorlanan Jack Dorsey olmalı.