HABER MERKEZİ
Salih Kutluk, 4 milyarlık nüfusa sağlık hizmetleri sunan Türkiye'yi özellikle Avrupa ve Arap ülkelerinden çok sayıda kişinin tercih ettiğini; diş yaptırıp saç ektirdiklerini belirtti. "Sağlık turistlerinin bıraktığı gelir, diğer turistlerden 6 kat fazla" diyen Kutluk, Türkiye'yle rekabet edemeyen ülkelerin kara propagandasını şöyle anlattı:
GÜÇLÜ MARKA ALGISI ŞART
"Rekabet ortamı, fiyatların düşmesine neden oldu. 200 Euro'ya sunulan diş tedavisi artık 70-80 Euro seviyesine geriledi. Uluslararası medya kuruluşlarının yürüttüğü 'Turkish teeth, Turkish hair' (Türk dişi, Türk saçı) gibi kampanyaları, kalite algısını zedeledi. Rekabet gücünü artırmak için güçlü marka algısı yaratılmalı."