ÖSYM Çağrı Merkezi’nden memnuniyet oranı %94

ÖSYM Çağrı Merkezi’ne ocak ayında 38 bin 42 olan çağrı sayısı şubat ayında 61 bin 200’e, mart ayında ise 136 bin 383’e yükseldi.

YELİZ COŞKUN/İSTANBUL

Mart ayında Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) başvurularının alınmasının bu ay içerisinde çağrı merkezine başvuru sayısını artırdığı gözlendi. 2018’in ilk 3 ayında çağrı merkezi üzerinden hizmet alan adaylara yönelik ÖSYM tarafından yapılan memnuniyet anketinde çağrı merkezi temsilcisinin yaklaşım ve tutumundan memnuniyet oranı yüzde 95 olarak belirlendi. Çağrı merkezi temsilcisinin problem çözme becerisinden memnuniyet oranının yüzde 90 olarak belirlendiği ankette, hizmet kalitesinden memnuniyet oranı ise yüzde 94 olarak tespit edildi.