MEB'den engelli öğretmen alımı duyurusu

Milli Eğitim Bakanlığından (MEB), 2016 ve bu yıl 22 Nisan'da yapılacak Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı'na (EKPSS) katılan adaylar arasından puan üstünlüğüne göre 500 engelli öğretmen alımı yapılacağı duyuruldu. Milli Eğitim Bakanlığından (MEB), 2016 ve bu yıl 22 Nisan'da yapılacak Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı'na (EKPSS) katılan adaylar arasından puan üstünlüğüne göre 500 engelli öğretmen alımı yapılacağı duyuruldu.

1

MEB, EKPSS puanı üstünlüğüne göre 500 engelli öğretmen alımı yapılacağını duyurdu. EKPSS puanı üstünlüğüne göre 500 kontenjana engelli öğretmen alımı yapılacağına ilişkin duyuru, MEB'in internet sitesinde yer aldı.

BAŞVURUDA ADAYLARDAN İSTENECEK OLANLAR

Başvuruda adaylardan, lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesi, pedagojik formasyon, 2016'da veya 2018'deki EKPSS sonuç belgesi ile Engelli Sağlık Kurulu raporu istenecek.

Adayların ayrıca, halen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışıp çalışmadıklarına ilişkin beyanları da alınacak.

Ataması yapılan engelli öğretmen adaylarının göreve başlama işlemleri esnasında başvuruda istenilen belgeler ile öğretmenlik yapıp yapamayacaklarına ilişkin sağlık kurulu raporunu ibraz etmeleri gerekiyor.

Kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan adaylardan başvuru esnasında muvafakat belgesi istenmeyecek, ancak ataması yapılanlar göreve başlama işlemleri esnasında bu belgeyi ibraz edecek.

BAŞVURU VE ATAMA TARİHLERİ

İl ve alan bazlı kontenjanların ilanı 14 Haziran'da, başvuruların alınması ve onaylanması 18-22 Haziran'da, atamaların yapılması ise 27 Haziran'da olacak. AA