Henüz 2. Yılında olan marka için çok parlak bir gelecek öngören Berna Subaşı yaptığı açıklamada "Profesyonel ve sistemli yol haritası, ulaşılabilir fiyatlarla çok zevkli tasarımların bir arada hem de kaliteden ödün vermeden müşteriye sunuluyor olması, Gots sertifikalı üretim hassasiyeti ve müşteri geri dönüşlerindeki pozitiflik beni Nilue markasını çok iyi yerlere taşıyabileceğimiz konusunda heveslendirdi. Dünyanın sektörel sayılı prestijli fuarlarından olan Maison&Objet için ilk başvurumuzda onay aldık ve Ocak 19-23 arası Paris'te markamızı en iyi şekilde duyurmayı tanıtmayı planlıyoruz." Dedi. Subaşı, Nilue markasının yeni doğan bebekleri için tüm annelerin mutlaka göz atması gereken bir marka olduğunu vurguladı.
Berna Subaşı; "Ben de 2 bebek büyüttüm ve annelerin bu konudaki hassasiyetini özenini bizzat tecrübelemiş biri olarak ticaretin dışında hedef kitle gözüyle de değerlendiriyorum markayı. Müslin kumaş gerçekten de imalatı zor olan hassas ve hataya meyilli bir kumaştır fakat bir o kadar da güzel ve bebekler için çok ideal bir kumaş olduğu için biz meşakkate katlanıp bu güzel kumaşı tasarımlarımızda çok kullanıyoruz. Her sezon tasarım ekibimizin harika desenleri ile birleşince, düşük kar marjıyla satış hacmimizi büyütmeyi hedeflediğimiz politikamızla da güzel bir sonuç yaratabildiğimize inanıyoruz. Ürün gruplarımız içinde Oyun halıları, müslin örtüler, battaniyeler, yakalar, uyku tulumları, hastane setleri, anne el çantaları vs. bulunuyor ve her geçen gün yeni kategoriler eklemek için tasarım ve ar-ge çalışmalarımız devam ediyor.
Instagram ve Website satışlarımızın yanında, Beymen kids, lafayette, Harvey Nichols, Buse Terim, Keyif bebesi, Hiphubstore gibi satış noktalarımızdan da markamıza ulaşmak mümkün." Tekstil sektörüne yatırımlarıyla tanıdığımız Berna Subaşı, Türkiye'nin özellikle kumaşta çok avantajlı bir pozisyonda olduğunu, kendilerinin de dokuma kumaş ve boyahane fabrikaları ile üretim ayaklarının çok işlek olduğunu söyledi. Tekstilin, Markalaşabilmenin büyük ayrıcalık ve avantaj sağladığı bir sektör olduğunu düşünen Subaşı, "Bu sektörde hem kendi mutfağına sahipsen, üretim ayağın tecrübeli ve sağlamsa, öte yandan marka olmayı başarıp kendin için pişirdiğini satabiliyorsan ve sevdiriyorsan sektörde çok avantajlı pozisyona geçiyorsun ve fark atıyorsun tüm firmalara." Diye konuştu.
Nilue çocuk markası bu yönde belli ki bilinçli ve donanımlı bir marka ve hızlı büyüme süreci sayesinde yakın gelecekte isminden sıkça söz ettireceğe benziyor. Yatırımlarına Qatar, Dubai ve Londra odaklı devam edeceğini söyleyen Berna Subaşı, tekstil dışında ağırlık verdiği sektörler olarak enerji, plastik, inşaat yapı malzemeleri ve geri dönüşüm doğa dostu her alan olarak özetledi.