Gözde Güldağ: AdımPara iyilik hareketine dönüştü

Kadın girişimci Gözde Güldağ'ın yaklaşık 8 ay önce hayata geçirdiği AdımPara uygulaması etkinlik alanını genişletmeye devam ediyor. Güldağ, bir sosyal sorumuluk projesi olarak tanımladığı uygulamanın iyilik hareketine dönüşmesinin kendilerini motive ettiğini söylüyor.

Teknolojinin hayatı kolaylaştırırken insanları hareketsizleştirdiği genel kabul gören bir gerçek. Özellikle metropol hayatında insanları harekete teşvik etmek pek kolay değil. Kadın girişimci Gözde Güldağ, 1 yıldan kısa bir süre önce hayata geçirdiği AdımPara uygulaması ile bu durumu hem tersine hem de bir sosyal sorumluluk hareketine çevirdi. Kullanıcılara ödül kazanma ve bağış yapma imkanı sunan uygulama kısa sürede en çok indirilip en çok tavsiye edilen uygulamalar arasında yerini aldı.

HERKESİ MUTLU EDEN UYGULAMA

AdımPara'nın sağlıklı yaşama katkı sunan bir uygulama olmasının yanı sıra bağış sistemiyle manevi duygulara da dokunduğunu belirten Gözde Güldağ, "AdımPara hem kullanıcıları hem ihtiyaç sahiplerini hem de iş ortaklarını mutlu ediyor" dedi. Güldağ, "Bu yola çıkarken herkesin mutlu olacağı bir uygulamanın hayalini kuruyordum. Bugün geldiğimiz noktada bunun gerçeğe dönüşmesinin gururunu yaşıyorum. Milyonlarca kullanıcımız ve bizimle işbirliği içerisinde olan markalar ile büyük bir sosyal sorumluluk ve iyilik hareketinin parçası olduk" diye konuştu.

ÖDÜLLER BEKLENTİ VE İHTİYAÇLARA GÖRE BELİRLENİYOR

Uygulamada yer almak isteyen şirket ve marka sayısının her geçen gün arttığını belirten Gözde Güldağ, ödül kategorisindeki ürünlerin de kullanıcıların ve ihtiyaç sahiplerinin talepleri belirlenerek oluşturulduğunu açıkladı: "Kullanıcılarımızı motive etmek için onların ulaşmak isteyeceği, ihtiyaçları olan ya da bağış yapacakları kişilere fayda sağlayacak ürünleri seçiyoruz. AdımPara kullanıcılar tarafından en çok geri dönüş alan uygulamalardan biri. Kullanıcı davranış verilerini sürekli takip edip işleyerek uygulamamızı geliştirmek ve verimli hale getirmek için aralıksız çalışıyoruz."