İran merkezli fast food zinciri Atawich, dünyanın her yerine ulaşma hedefini gerçekleştirmek için çalışmalarını sürdürüyor. İran'da 100'ü aşkın şubesi bulunan marka, Türkiye pazarına yaklaşık 5 milyon dolarlık bir yatırımla giriş yapmış ve kısa sürede 20 aktif şubeye ulaşmıştı. Türkiye'de bir üretim tesisi, AR-GE binası ve genel merkez de kuran Atawich'in kurucusu Ata Ghoutbi, "Şube sayısı, üretim hacmi, tedarik kapasitesi ve cirosu ile Atawich, Orta Doğu'nun en büyük fast food zincirlerinden biri oldu. Türkiye'ye giriş yapma kararımızın da ne kadar doğru olduğunu kısa süre içinde deneyimledik. Büyüme hızımıza aynı şekilde devam ederek şimdi de yönümüzü Avrupa'ya dönüyoruz" dedi.
ALMANYA'DA HEDEF 30 ŞUBE
Atawich'in ilk Almanya şubesinin geçtiğimiz aralık ayında misafirlerini ağırlamaya başladığını dile getiren Ata Ghoutbi, "2023 yılı sonuna kadar Almanya'da 30 şubeye ulaşmak gibi bir hedefimiz var. Bu hedefe de tıpkı Türkiye'de olduğu gibi sağlam adımlarla ulaşacağız. Diğer Avrupa ülkelerinde de çok yakın bir süre içinde faaliyet göstermeye başlayacağız" diye konuştu.
İSTANBUL'DAN YÖNETİLİYOR
Atawich CEO'su Serhat Baldan ise markanın Avrupa'daki tüm operasyon sürecinin Türkiye'den yönetileceğini belirtti. Genel merkezin İstanbul'da bulunduğunu ifade eden Baldan, "Hem sunduğumuz ürünlerin lezzet kalitesi hem de kurumsal çizgimiz, Avrupa'da da aynı şekilde devam edecek. Atawich çatısı altında yer almak isteyen adaylar ile görüşmelerimiz devam ediyor. Hedeflerimizi her geçen gün büyütüyor ve yaptığımız girişimlerle bu hedefleri birer birer gerçeğe dönüştürüyoruz" diye konuştu.