Bu hedefe paralel olarak önümüzdeki dönemde markamız pazara çok güçlü yeni modeller sunacak. Türkiye’de de Kasım ayında pazara sunduğumuz Yeni Citroën C3 modelimiz markamızın hedeflerine ulaşmasında önemli bir silah olacak. Türkiye’de en fazla tercih edilen, yıllık 150-160 bin adetlik satışa sahip olan B segmentinde Yeni C3’le yüzde 3.5 pazar payı alarak iddiamızı artırmayı, ritmimize geri dönmeyi hedefliyoruz.
Döviz kurundaki artışının fiyatlara yansımasının hissedilmeye başlamasıyla birlikte, önceki yıllara göre daha düşük bir Aralık ayı performası görüyoruz. Bir anlamda aralıktaki talebin kasıma çekilmiş olduğunu söyleyebiliriz. Markaların ellerindeki stokları eritmek için sundukları avantajlı kampanyaların etkisiyle ayın ikinci yarısında bir miktar hareketlenme olacağını ve aralık ayının kasım ayına benzer bir sonuçla tamamlanacağını tahmin ediyoruz.