Teknolojik altyapı yatırımlarına bir yenisini daha ekleyen Century 21 Türkiye, sistemine entegre ettiği akıllı sanal santral teknolojisi sayesinde çalışanları ve müşterileri ile olan iletişimini daha verimli ve hızlı hale getiriyor.
Genellikle hareket halinde olan broker ve danışmanlar, yeni uygulama sayesinde her tür mobil cihazdan erişilebilir olurken, cevapsız ya da meşgule düşen çağrılar tarihe karışacak.
Eş zamanlı birden fazla çağrı almayı ve çağrılara cevap vermeyi de mümkün kılan uygulamayı kullanan broker ve danışmanlar zahmetsizce kayıtlarını takip ederken, müşterilerine dönüşleri zamanında, kolayca yapabilecek ve hizmet kalitesinde artış sağlanacak.
Bulutfon işbirliği ile sunulan teknoloji Century 21 CRM altyapısına entegre çalışıyor ve VoIP santral, sms, faks gibi farklı ihtiyaçlara göre uyarlanabiliyor. Century 21 Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Önder Uzel yaptığı açıklamada, kurumsal gayri menkul danışmanlığı alanında Türkiye’de CRM sistemine entegre akıllı sanal santral teknolojisine geçiş yapan ilk şirket olma özelliğini taşıdıklarını ve sektörde yenilikçi adımlar atmaya devam edeceklerini belirtti. (iHA)