GEÇEN yıl yüzde 34 rekor büyümeyle cirosunu 1.5 milyar liraya çıkaran Ziylan Mağazacılık, 2023’e kadar Türkiye’den çıkacak 10 global markadan biri olmayı hedefliyor. Ziylan Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, "Yılda 26 milyon çift ayakkabı satışı gerçekleştiren bir grup olarak Türkiye’de perakende satış noktası, ciro, adet ve kategori bazında sektör lideriyiz. 2018 hedefimizde 3,5 milyar lira ciro ve 690 mağazaya ulaşarak bölgesel lider konumuna ulaşmak var” diye konuştu.
YERLİ ÜRETİME DESTEK
Övünç; “2015'te yurt içindeki üreticilerden 16 milyon çift ayakkabı alımı gerçekleştirdik. Önümüzdeki yıllarda da yerli tedarikçileri desteklemeye devam edeceğiz” dedi.