Aynı araştırmada 2016 yılında 944 Milyon USD olan Ziraat Bankası’nın marka değeri böylece geçtiğimiz iki yılda %52 yükselmiş oldu. Çalışmada 2016 yılına göre sıralaması yükselen tek Türk bankası yine Ziraat Bankası oldu. Ziraat Bankası söz konusu iki yıllık süreçte toplam 28 basamak birden yükseldi.
Ziraat Bankası’nın altı yıl önce başlattığı verimlilik esaslı değişim projesi Banka’nın bilanço içi ve dışı tüm rakamlarında sektör ortalaması üzerinde iyileştirme sağlarken Banka’nın marka algısına da çok önemli katkılar sağlamaya devam ediyor. 2016 ve 2017 yıllarında Ziraat Bankası, Türkiye’nin Lovemark’ları araştırmasında da üst üste ikinci kez banka kategorisinde Türkiye’nin en sevilen banka markası seçilmişti.
Ziraat Bankası yarım trilyona ulaşan aktif büyüklüğü ile ülkemizin en büyük finans kuruluşu olarak etkinlik ve verimlilik odaklı çalışmalarıyla müşterilerimize ve ülkemiz ekonomisine uzun soluklu katkılar sağlamaya dün olduğu gibi yarın da devam edecektir.