Dosso Dossi Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan, bu yıl 10. yılını kutlayan Dosso Dossi Fashion Show’un aralık ayındaki organizasyonunda 55 milyon dolar ciro hedeflediklerini söyledi. Eraslan 16-21 Aralık tarihlerinde Antalya'da düzenlenecek Dosso Dossi Fashion Show’un 10. yılı için hazırlanan kampanyanın startını verdiği Ukrayna’nın başkenti Kiev’de şunları paylaştı: "Aralıkta düzenleyeceğimiz organizasyona Rusya, Ukrayna, Kazakistan, Azerbaycan ve Kırgızistan'dan 6 bin katılımcı bekliyoruz. Bizimkisi, iş ve tatili birleştiren fikri tüm hakları bize tescilli ‘Business Holiday’ konsepti. Organizasyonda yerli üreticilerle, yabancı alıcılar buluşuyor. Tüm anlaşmaları takip edip 45 gün içinde malın teslimatını yapıyoruz. Avrupa'da mal alsanız teslimat 6 ay sonra yapılıyor. Hani bir söz vardır, boyacı küpü değil ki hemen daldırıp çıkarasın... Evet, bu boyacı küpü, 45 günde 55 milyon dolarlık ihracat yapıyoruz" ifadelerini kullandı.
Tanıtıma dev bütçe
Eraslan, "Krizi fırsata çevirme hedefiyle başlattığımız tanıtım atağı sayesinde hedefimizdeki 350 milyon nüfusun tamamına ulaşacağız. Kampanya için 3 milyon dolarlık bir bütçe ayırdık" dedi.
Podyumda Swanepoel var!
Dosso Dossi Fashion Show podyuma ünlü bir top model çıkarma geleneğini de sürdürüyor. Antalya’da 16-21 Aralık'ta yapılacak etkinlikte bu kez Victoria Secret mankenlerinden Candice Swanepoel podyuma çıkacak. Etkinlikte ayrıca Mustafa Sandal’ın yanı sıra Rusya’nın ünlü pop şarkıcısı Grigory Leps de sahne alacak.
Antalya'ya 10 bin kişi gelecek
16 Aralık’ta başlayacak DossoDossiFashion Show’a çok iddialı hazırlandıklarını anlatan Eraslan, şöyle devam etti: "120 yerli üretici firmada çalışan binlerce kişi haftalardır fazla mesai yapıyor. Antalya’da bu kez 30 ülkeden 6 bin kişiyi misafir edeceğiz. Diğer ziyaretçiler ve teknik ekiplerle birlikte kış ortasında en az 10 bin kişilik insan trafiği yaratarak turizme de canlılık getireceğiz. Sıkıntılı dönemlerinde müşterilerimizin yanında olduğumuzu göstermek için en az 15 bin dolarlık alışveriş yapma zorunluluğunu kaldırdık. Limit koymadığımız halde ciromuzun yüzde 20 artışla 55 milyon dolara çıkmasını bekliyorum.”
‘TÜRKİYE İMAJI’NA KATKI
Dosso Dossi Fashion Show’un müşteri kitlesinin ağırlıklı bölümünü oluşturan Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) ülkelerinde yüzde 100’e varan devalüasyonlar yaşandığını hatırlatan Eraslan, “Böyle dönemlerde eldeki pazarı korumak bile büyük başarı. Biz bir yandan mevcut müşterilerimizle bağımızı canlı tutup, diğer yandan ülkemizin ve hazır giyim sektörünün imajının korunmasına katkı sunacağız. Bir başka ifadeyle kriz döneminde ekip vakti gelince biçeceğiz” diye konuştu.