Yemeksepeti 3Y ile tazelendi

Yemeksepeti üç odağa kilitlendi: Yemek, Yeni, Yarın. CEO Mert Baki, uygulamayı yeni dönemde ‘İçimizden Biri' yaklaşımıyla tanımlayacaklarını belirterek, marka kişiliğini de buna göre zenginleştirdiklerini ifade etti.

21 yıllık mazisi boyunca hayata geçirdiği pek çok projeyle sektörüne öncülük eden Yemeksepeti; marka kimliği, tasarım ve altyapı konularındaki tazelenme çalışmalarını duyurdu. Büyüme ve sürdürebilirliğin yanı sıra, teknoloji yatırımlarına verdiği ağırlığı artıran Yemeksepeti, bu kapsamda iş ortaklarına ve kullanıcılara daha verimli, hızlı ve kolay kullanımlı bir yapı sunuyor.

30 MİLYON KAYITLI KULLANICI

Yemeksepeti'nin sektöre öncülük eden projelerinin önümüzdeki dönemde Yemek'in Y'si, Yeni'nin Y'si ve Yarın'ın Y'si olarak açtıkları 3Y konsepti çerçevesinde şekilleneceğini açıklayan Yemeksepeti CEO'su Mert Baki, "Türkiye'de girişimlere ilham kaynağı olduk. Ülkemizin cesur girişimcilik hayallerinin gerçeğe dönüşmesinde Yemeksepeti'nin önemli payı olduğuna inanıyorum" dedi. 30 milyondan fazla kayıtlı kullanıcısıyla Yemeksepeti'ni, yeni dönemde 'içimizden Biri' yaklaşımıyla tanımlayacaklarını ve marka kişiliğini buna göre zenginleştirdiklerini belirten Mert Baki, şunları söyledi:

ARTIK DAHA HIZLI VE RAHAT

"Bir yemek teslimat platformunun çok daha ötesindeyiz. Mayıs başında kullanıma sunduğumuz yeni tasarımlarımız, çok daha hızlı ve rahat bir kullanıcı deneyimi sunuyor. Kullanıcılarımızın yakın çevrelerindeki yemek, market ve diğer dükkan ürünlerinden hızlı biçimde faydalanmaları, çalışmalarımızın odak konularından birini oluşturuyor. 'Aklındaysa Kapında' yaklaşımımızı destekleyecek biçimde, kısa süre önce hayata geçirdiğimiz logo ve tasarım değişikliği de bunun birer parçası."

ROBOT 'YEBO' TESLİMATA BAŞLADI

Otonom teslimat robotu YEBO'lar, Yemeksepeti'nin ilklerinden biri olarak pilot uygulamasıyla teslimata başladı. Teslimat süreçlerinin akıllı, hızlı, verimli ve sürdürülebilir bir şekilde gerçekleşmesi için Delivers.ai işbirliğiyle geliştirilen YEBO'ların ilk olarak Kadıköy Caddebostan'da hizmete girmesi ve zamanla tüm Türkiye'ye yayılması planlanıyor.Yemeksepeti'nin bu inovatif uygulamasına, geleceğin çevreci teslimat yöntemi gözüyle bakılıyor.

SALGINDA 50 BİN RESTORAN KATILDI

Pandemi sürecinin Türkiye'de etkisini göstermeye başladığı Mart 2020'den bu yana Yemeksepeti, 50 bine yakın yeni restoranı dijitalleştirerek online paket servis sistemine dahil etti. Bu restoranların yüzde 82'si ise mahalle restoranları. Mert Baki, "Pandemide mekanda hizmet veremeyen binlerce restoran; sipariş için dijital altyapı yatırımı yapmak durumunda kalmadan, Yemeksepeti sistemine katılarak çok kısa sürede online sipariş vermeye başladı" dedi.