WORLDEF DUBAI'de geri sayım başladı! Global vizyonu olan markalar Körfez'e odaklanıyor

Uluslararası e-ticaret Platformu WORLDEF, dünya genelindeki sektör temsilcilerini 4-5 Aralık'ta Dubai'de düzenlenecek fuarda bir araya getirecek. Global vizyonu olan markaların bu bölgeye odaklandığını belirten WORLDEF CEO'su Ömer Nart, “WORLDEF DUBAI'de, Körfez e-ticaret pazarındaki dönüşümün bir parçası olmak isteyen markalara büyük bir fırsat sunuyoruz” dedi.

DURSUN TOPÇU

"WORLDEF DUBAI" adıyla 4-5 Aralık'ta gerçekleştirilecek fuar, Dubai'nin e-ticaret odaklı ilk serbest bölgesi Dubai CommerCity (DCC) yerleşkesinde düzenlenecek. Etkinliğe 40'tan fazla ülkeden 5 binden fazla ziyaretçinin katılması bekleniyor. Çok sayıda markanın stant açacağı fuarda binden fazla e-ticaret pazar yeri satıcısı yer alacak

35 TÜRK MARKASI KATILACAK

Türkiye merkezli sınır ötesi e-ticaret platformu BiggBrands'in Üst Yöneticisi (CEO) Enis Karslıoğlu'nun öncülüğünde 35 Türk markasının bulunacağı "Türkiye pavilyonu" da etkinlikte yer alacak.

TÜRKİYE PAVİLYONU FIRSAT SUNACAK

WORLDEF DUBAI, sınır ötesi e-ticaretle Körfez pazarına açılmak isteyen Türk markaları için de önemli bir platform oluşturacak. Türkiye pavilyonunda yer alan markalar, fuarda e-ticaret profesyonelleri ile etkileşime geçme, küresel pazarlara erişim sağlama ve yeni işbirlikleri kurma imkânına sahip olacak. Etkinlikte ayrıca, e-ticaret sağlayıcıları, lojistik ve yerine getirme hizmetleri sunan firmalar, yatırımcılar ve e-ticaret girişimcileri de geniş bir katılımcı kitlesi olarak yer alacak.

WORLDEF CEO'su Ömer Nart

DÜNYANIN EN BÜYÜĞÜ

WORLDEF CEO'su Ömer Nart, etkinliğin "dünyanın en büyük e-ticaret fuarı" olarak konumlandırıldığını ifade ederek, e-ticaretin geleneksel ticaretteki etkisinin giderek artırdığına dikkati çekti.

MARKALAR BU BÖLGEYE ODAKLANIYOR

Dubai'nin dijital ekonomideki konumuna işaret eden Ömer Nart, "Global vizyonu olan markalar bu bölgeye odaklanıyor. Bölgenin en hızlı büyüyen dijital ekonomisi Dubai, teknolojiye ve online alışverişe yatkın genç müşteri kitlesi, bürokratik kolaylıklar ve ülkeler arası ekonomik ve politik iş birlikleri sayesinde şirketler için birçok avantaj sağlıyor" değerlendirmesinde bulundu.

DUBAİ DİNAMİK BİR ORTAM

Nart, e-ticaretin hızla büyüdüğü Körfez bölgesinde 2026'da e-ticaret hacminin 57 milyar doları aşmasının beklendiğini kaydederek, "Araştırmalar, BAE'de çevrim içi alışveriş yapanların sayısının son beş yılda iki katına çıktığını gösteriyor. Teknolojiye hakim tüketici tabanı, gelişmiş e-ticaret altyapısı ve e-ticaret ruhuyla Dubai, dijital ekonomide gelişmek isteyen işletmeler için dinamik bir ortam sunuyor" ifadelerini kullandı.

'İŞBİRLİKLERİ GELİŞECEK'

Ömer Nart, etkinlikte yapay zekadan perakende teknolojilerine ve otomasyona kadar e-ticaret ile bağlantılı birçok konu tartışılacağını vurgulayarak, şunları kaydetti: E-ticaret ile bağı olan markalar işbirlikleri geliştirecek. Üst düzey konuşmacılar, sektörün öncüleri ve e-ticaret uzmanı isimler ilham veren tecrübelerini paylaşacak. WORLDEF, referans alınacak fuar konsepti ile e-ticaret ekosistemi için sağlam bir temel oluşturuyor. Küresel e-ticaret paydaşlarının, ekosistemin mevcut ve gelecekteki sorunları ile ilgili tartışmalara katılmaları için platform görevi görüyor. Bu çerçevede, WORLDEF DUBAI'de, Körfez e-ticaret pazarındaki dönüşümün bir parçası olmak isteyen markalara büyük bir fırsat sunuyoruz.

Öte yandan fuara, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Dış Ticaret Bakanı Thani bin Ahmed Al Zeyoudi, Tacikistan Başbakan Yardımcısı Murodali Alimardon ve Tacikistan Sanayi Bakanı Sherali Kabir'in yanı sıra iş dünyasından önde gelen isimlerin katılması bekleniyor.

YASMİNA HASSAN KONUŞMA YAPACAK

Fuarın konuşmacıları arasında ise Tradeling CEO'su Alastair Croker, Meta Orta Doğu ve Afrika Ekosistem Geliştirme Müdürü Muhannad Hasan, eBay Pazar Deneyimi Lideri Sharanya Rao, Amazon Ads Türkiye, Mısır ve Güney Afrika Genel Müdürü Yasmina Hassan, AmazonSellers Topluluğu CEO'su Krystel Abi-Assi, Jumia CEO'su Francis Dufay, Joom CEO'su Marina Khanayeva, ShopiVerse CEO'su Orxan Isayev, Vinculum Group CEO'su Venkat Nott, WorldFirst CEO'su Clara Shi, Alpha Global CEO'su Seif El Hakim, Roland Berger Orta Doğu Genel Müdürü Tobias Schoenberg gibi isimler de yer alıyor.

WORLDEF ISTANBUL 2024