Türkiye Sigorta'nın müşteri sayısı 12.7 milyona ulaştı

Türkiye Sigorta, ikinci yılında 12.7 milyon müşteriye ulaştı. Şirketin hayat branşında prim üretimi 4.2 milyara; hayat dışı branşta ise 14.8 milyara yükselirken, BES ve OKS'de toplam fon büyüklüğü de 67.3 milyara çıktı.

Türk sigorta sektörünün önde gelen şirketi Türkiye Sigorta'nın iki yıllık kurumsal performansı değerlendirildi. Türkiye Sigorta Genel Müdürü Atilla Benli, "Dünyada örneği bulunmayan çapta bir birleşmeyi rekor bir sürede tamamladık. Birleşmemizin ardından geçen 2 yılda adımızdan aldığımız güçle hem sektörümüz hem de ülkemiz için önemli işlere imza atmanın gururunu yaşıyoruz" dedi. Dijitalleşme yolculuğunda sigortacılığa yeni bir soluk getirerek Türkiye'nin ilk sigortacılık süper uygulamasını hayata geçirdiklerini anlatan Benli, "Ülkemizin stratejik varlıklarından olan Fatih, Yavuz, Kanuni ve Abdülhamid Han sondaj gemileri, Tuna-1 ve Amasra-1 sondaj kuyusu, Türksat 3A, 4A, 4B, 5A, 6A uyduları, Oruç Reis Gemisi ve 1915 Çanakkale Köprüsü'nü güvencemiz altına aldık. İki yıllık süre boyunca sektördeki pazar payımızı artırdık" değerlendirmesinde bulundu.

BES VE OKS BÜYÜDÜ

Her geçen gün büyüyerek müşteri sayılarını 12.7 milyona çıkardıklarını belirten Benli, şunları söyledi: "Hayat branşında prim üretimini 4.2 milyara, hayat dışı branşta prim üretimini ise 14.8 milyara yükselttik. 2.7 milyon adet BES sözleşmesi ve 2.9 milyon adet OKS sözleşmesi yaparak geleceği birlikte güvence altına aldık. BES ve OKS'de toplam fon büyüklüğümüz 67.3 milyar liraya ulaştı. Kurumsal ve finansal performansımızla verdiğimiz tüm sözlerin arkasında durduğumuzu kanıtlamaya devam ediyoruz."

BİZİM İÇİN MİLLİ BİR GÖREV

Sigorta algısının dönüşümü, sigortanın çok daha geniş kesimlere ulaşması ve bankacılık dışı finansal sektör büyüklüğünün dünya ortalamaları düzeyine erişmesine katkı sunma konusunda çok önemli bir misyonla yola çıktıklarını belirten Atilla Benli, Türkiye Sigorta olarak konuya milli bir görev olarak baktıklarını söyledi. Gelecek dönemde de müşterilerinin yaşamlarına değer katarken, Türkiye isminden aldıkları sorumluluk ve sektörün lider şirketi olarak sigortacılığı hak ettiği konuma taşımaya odaklandıklarının altını çizdi.

GÜCÜMÜZÜ İYİLİK İÇİN KULLANIYORUZ

Sosyal sorumluluk projelerine de değinen Atilla Benli, konuyla ilgili şöyle konuştu: "Gücümüzü iyilik için kullanma anlayışımızla büyük bir sosyal farkındalık oluşturmayı hedefledik. Bu amaç doğrultusunda da finansal performansımızla sınırlı kalmayarak sosyal sorumluluk projelerine de büyük önem verdik. Bu kapsamda, 42. ve 43. İstanbul Maratonu'nda iyilik peşinde koşarak sivil toplum kuruluşları yararına bağış topladık. 'Birlikte Yürüyelim' projesiyle 100 görme engelli öğrencimizin akıllı bastonla buluşmasına destek sağladık. 'Okudukça Okutalım, Çocukları Kitapla Buluşturalım' projesi kapsamında ise köy okullarına 1.820 kitap ulaştırdık. Ayrıca 26.150 fidan dikerek gelecek nesillere yeşil bir dünya bırakma hayalimizi gerçekleştirdik." SPOR alanında da Türkiye'ye büyük başarılar yaşatan ve dünya şampiyonu olan Ampute Milli Takımı'nın yanında yer alarak onların başarılarına destek olduklarını vurgulayan Atilla Benli, şöyle devam etti: "Bunların yanı sıra dünyanın en önemli ligleri arasında gösterilen, uluslararası başarılara imza atan Türk basketboluna olan inancımızla Basketbol Süper Ligi'ne isim sponsoru olarak Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'ne adımızı verdik."