Çalışan eğitimleri konusunda öncü uygulamalara imza atan Turkcell, bölüm ve uzmanlık alanından bağımsız tüm çalışanlarının faydalanabildiği Pazarlama Master Programı’nı hayata geçirdi. Turkcell çalışanları için eğitim alanında yapılan en önemli seferberliklerden biri olan Pazarlama Master Programı’yla Boğaziçi, Wharton, Illionis gibi dünya çapındaki üniversitelerden duayenlerin eğitim verdiği uzun soluklu bir eğitim yolculuğu hazırlandı. Pazarlama Master Programı, tüm yıla yayılan ve 100 saat eğitimle bir şirket içerisinde verilen en kapsamlı pazarlama programı olma özelliğini taşıyor. Bu programla Turkcell çalışanları teoriden pratiğe, konvansiyonel pazarlamadan dijital pazarlamaya kadar birçok konuyu ülkemizin ve dünyanın en değerli hocalarından öğrenme fırsatı buluyorlar.
Turkcell olarak pazarlama farkındalığına yönelik çok kapsamlı bir eğitim seferberliği başlattıklarını belirten Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, “Turkcell Akademi’yle imza attığımız Türkiye’nin en büyük pazarlama programı olan Turkcell Pazarlama Master Programı ile stratejik önceliklerimiz çerçevesinde şirketimize ve çalışanlarımıza değer katıyoruz. Turkcell’i bölgede lider yapacak, en değerli varlığımız olan Turkcell çalışanlarının, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamasını, küresel ürünleri doğru şekilde müşterilerine sunmasını ve ortak pazarlama bakış açısıyla hareket etmesini amaçlıyoruz. Çalışanlarımızın eğitime ve işinde profesyonelliğe verdikleri önemi de bu sayede anlamış oluyoruz” dedi.