Türk tekstili Trendyol'la olimpiyatlara giriyor

Trendyol, Paris'teki olimpiyatların e-ticaret sponsoru oldu. İşbirliği, ‘olimpiyat koleksiyonu' üretimi ve satışını da kapsıyor. Anadolu illerinde üretilecek ürünler, Trendyol ve olimpiyat mağazalarında satışa sunulacak.

Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi'nin resmi "E-Ticaret Hizmetleri Partner"i oldu. İşbirliği, Türkiye'yle birlikte, Avrupa ülkelerini de kapsayacak. "E-Ticaret Hizmetleri Partnerliği"ne ek olarak Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi ile t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşacak olimpiyata özel bir koleksiyon için de ayrı bir anlaşma imzaladı.

SATIŞA AÇIK OLACAK

Bu özel koleksiyon, Türkiye'nin yanı sıra Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman'da da Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa açık olacak. Böylece Anadolu'nun çeşitli illerinde üretilecek Türk tekstil ürünleri Paris'te 2-18 Ağustos 2024 tarihleri arasında düzenlenecek Yaz Olimpiyatları sırasında Avrupa'da resmi olimpiyat mağazalarında da satışa çıkacak. Yerli ürün ve üreticileri tüm dünya ile buluşturma hedeflerinde Olimpiyatların önemli bir viraj olduğunu belirten Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin "Bir Türk markası, Uluslararası Olimpiyat Komitesi ile ilk kez böyle önemli bir iş birliğine imza atıyor" dedi.

Çetin "Ülkemizi bu önemli bir platformda temsil etmekten ve Olimpik Hareket'in bir parçası olmaktan büyük gurur duyuyoruz. Ayrıca, Uluslararası Olimpiyat Komitesi ile imzaladığımız diğer anlaşma ile de, t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşacak özel Olimpiyat koleksiyonu; Türkiye, Azerbaycan, BAE, S. Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman'da da Trendyol üzerinden satılacak" dedi.

ÜRETİCİYE BÜYÜK DESTEK

Çetin "Ülkemizin dünya standartlarındaki üretim gücünü ve kalitesini farklı coğrafyalarla tanıştırmayı sorumluluğumuz olarak görüyoruz. Türkiye'nin dört bir yanındaki yerli üretici, esnaf ve KOBİ'leri dijitalleştirerek onların daha çok müşteriye ulaşmalarına ve işlerini büyütmelerine destek olmak bizim en büyük önceliklerimizden. Bu bağlamda, Anadolu'daki yerli üreticilerimizin ürünlerini olimpiyat tutkunlarıyla buluşturmak bizim için gurur kaynağı" diye konuştu.

SPORA DESTEĞİMİZ DEVAM EDECEK

Sporu Türkiye'nin ortak değeri olarak gördüklerini belirten ve sporculara destek olmaktan gurur duyduklarını söyleyen Çağlayan Çetin, Trendyol'un 2021 yılından bu yana Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi'nin resmi destekçileri arasında yer aldıklarını hatırlattı. Çetin, "Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi'nin yanı sıra Tokyo 2020 Olimpiyatları'nda Türkiye'yi temsil eden ve kazandıkları madalyalarla bizleri gururlandıran milli sporcularımızın da destekçileri arasındaydık. Trendyol olarak desteğimizi Paris 2024'te de sürdüreceğiz" dedi. Çetin "Bunun yanı sıra Türkiye Voleybol Milli Takımları ile birlikte Futbol Milli Takımları sponsorluklarımız devam ediyor. Bu yıl depremden etkilenen Hatay'ın gururu olan Atakaş Hatayspor ve Gaziantep Futbol Kulübü'nün lige dönmesini sağlamak için destek verdik. Son olarak da Süper Lig ve 1. Lig'e isim sponsoru olduk" diye konuştu.

TÜRKİYE'NİN ÜRETİM YETENEĞİNE ÖVGÜ

Uluslararası Olimpiyat Komitesi Televizyon ve Pazarlama Hizmetleri Genel Müdürü Anne-Sophie Voumard, Trendyol ile yapılan işbirliğine ilişkin şunları söyledi: "Uluslararası Olimpiyat Komitesi olarak, Trendyol'un Türkiye'deki tasarım ve üretim yeteneklerini kullanarak Olimpiyat Giyim Koleksiyonu'nu, Olimpiyat tutkunları başta olmak üzere geniş kitlelere ulaştıracak olmasından çok memnunuz. Bu anlaşmanın, Alibaba'nın iş ortağı olduğu bir kuruluş ile gerçekleşmesinden mutluyuz."