TBMM personel alımı ne zaman? TBMM personel alımı başvuru şartları nelerdir?

TBMM personel alımı yoğun ilgi görüyor. Toplam 35 personel alımı için Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığınca (ÖSYM) 2019 veya 2020 yıllarında gerçekleştirilen Kamu Personel Seçme Sınavlarının (KPSS) sonuçları esas alınacak. Peki, TBMM personel alımı ne zaman? TBMM personel alımı başvuru şartları nelerdir? İşte TBMM personel alımına ilişkin merak edilenler...

TBMM Başkanlığı Kreş, Gündüz Bakımevi ve Anaokuluna Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanlığı İdari Teşkilatında İlk Defa Göreve Başlayacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Yönetmelik hükümleri doğrultusunda yazılı ve sözlü sınavla personel alımı yapılacak. Alıma başvurmak isteyenler başvuru tarihlerini ve şartları araştırmaya başladı. Peki, TBMM personel alımı ne zaman? TBMM personel alımı başvuru şartları nelerdir?

TBMM PERSONEL ALIMI BAŞVURULARI NE ZAMAN?

Başvurular, 05.07.2021 – 16.07.2021 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr/tbmm-baskanligi internet adresi üzerinden elektronik ortamda yapılacak olup şahsen veya posta yolu ile yapılacak başvurular dikkate alınmayacaktır.

Adaylar başvuru süresi içinde başvuruda bulunduğu kadroya ilişkin öğrenim belgesinin (diploma) bir örneğini (pdf, jpg vb. formatta) başvuru sisteminde kayıtlı e-posta adresleri üzerinden ikb.sinav@tbmm.gov.tr mail adresine gönderecek olup belge ibrazında bulunmayan adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.

TBMM PERSONEL ALIMI ŞARTLARI NELERDİR?

Psikolog şartları: En az dört yıllık lisans eğitimi veren fakültelerin psikoloji bölümünden mezun olmak.

Anaokulu Öğretmeni şartları: En az dört yıllık lisans eğitimi veren fakültelerin okul öncesi öğretmenliği veya anaokulu öğretmenliği alanlarında eğitim veren bölümlerinden mezun olmak.

Bakıcı Anne şartları: Mesleki eğitim veren liselerin çocuk gelişimi ve eğitimi alanında eğitim veren bölümlerinden mezun olmak.