Sürdürülebilir ticaret için eylem planı hazır

61 ihracatçı birliği, 27 sektörle 100 bin ihracatçının çatı kuruluşu olan Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), ihracat hedefine ulaşmak, ‘Made in Türkiye' markasını güçlendirmek ve gelecek nesillere daha iyi bir Türkiye bırakmak için çalışmalarına bir yenisini ekledi.

TİM bu kapsamda, 12 başlıktan oluşan bir 'Sürdürülebilirlik Eylem Planı' hazırladı. Planın tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan TİM Başkanı İsmail Gülle, "Türkiye geçen yıl 148 ülkeye dış ticaret fazlası verdi. Bu oranı artırmak için hazırladığımız eylem planıyla sürdürülebilir üretim ve ihracatın önünü açacağız" dedi.

MARKA ÜLKE HEDEFİ

Gülle, TİM Kadın Konseyi'nin yoğun çabalarıyla hazırlanan 'TİM Sürdürülebilirlik Eylem Planı'ndaki 12 ana hedefin, sürdürülebilirlik noktasında ülkeyi markalaştırarak 'Her Alanda Sürdürülebilir Türkiye' hedefine ulaştıracağına vurgu yaptı.