Superbrands Türkiye Temsilcisi Dilek Koç, bu yıl 7'ncisini gerçekleştirdikleri Superbrands Türkiye araştırmasında ilk 10'a bakıldığında 1 Türk markasının yer aldığını söyledi. Koç, şunları kaydetti: "Diğer 9 marka ise global markalardan oluşuyor. Türk markası ise Türkiye'nin global markası Türk Hava Yolları (THY). Listedeki 141 markadan 4 kategoriden ağırlıklı olarak markaların yer aldığını görüyoruz. 141 markanın 74 markası ise Türk markalardan oluşuyor. Türk markalarında bir artış var. İlk 10'daki marka dağılımında 1 Türk markası yer alırken, 141 markanın tümüne baktığımızda yüzde 52.5 ile Türk menşeili markaların ağırlıklı olduğunu görüyoruz." İlk 10'daki markalar: BMW, Mercedes-Benz, Audi, WhatsApp, Apple, Volkswagen, YouTube, Google, THY ve Bosch oldu.