İsrail'in Filistin'e saldırısına verdiği destek nedeniyle boykot edilen ABD'li kahve zinciri Starbucks'ın küresel satışları, ABD ve Çin'de zayıf talebin etkisiyle temmuz-eylül döneminde de yüzde 7 azaldı. Mali takviminde 29 Eylül'de sona eren üç aylık dönemi dördüncü çeyrek olarak kabul eden kahve zinciri Starbucks, bilançosunu yayımladı. Şirketin karşılaştırılabilir mağaza satışları, Kuzey Amerika ve ABD'de yüzde 6 düşerken, uluslararası pazarlarda yüzde 9 geriledi. Starbucks'ın Çin'deki satışları da yüzde 14 azalış gösterdi. Markanın geliri temmuz-eylül döneminde yıllık bazda yüzde 3 azalışla yaklaşık 9.1 milyar dolar oldu. Şirketin hisse başına kârı ise geçen senenin aynı dönemine oranla yüzde 25 azalışla 80 sente indi. Şirketin geliri ve kârı, bu dönemde piyasa beklentilerinin altında kaldı.