MÜŞTERİ Kimlik Bilgisi Yönetimi Platformu Gigya, Türkiye’de Koray Öztürkler’in kurduğu KOZ Partners'la anlaştı. Gigya ve KOZ Partners yaptıkları iş ortaklığı ile büyüyen müşteri bilgisi ve erişim yönetimi pazarında bölgesel talepleri karşılayacaklar.
Sistem nasıl calışıyor?
Sistemin nasıl çalıştığını anlatan KOZ Partners Danışmalık ve Çözümleri CEO’su Koray Öztürkler, “Gigya çözümünün, müşterilerin sosyal medya hesapları üzerinden markaların online site ve mobil uygulamalarına otomatik kayıt işlemlerini sağlıyor. Edinilen müşteri bilgilerini ve online alışkanlıklarını filitleyerek markalara, müşterilerinin bağlılığını ve e-ticaret gelirlerini artırmalarını sağlayacak çözümler sunuyor” değerlendirmesinde bulundu.
40 milyon kullanıcı
“Şirketlere e-ticaret gelirlerini artıracak bir yol çizeceğiz” diyen Öztürkler, “Türkiye'de 40 milyonu aşkın sosyal hesap var. Markaların müşterilerine dijital kanallardan ulaşmasına çok müsait” dedi. Gigya Kanal ve Ortaklıklar Başkan Yardımcısı Patrick McCue de, "Online müşteriyi sadık müşteriye dönüştüreceğiz" dedi.