Sadece soyadım imparator bizde asıl patron müşteri

Paris Otomobil Fuarı’nda konuşan Peugeot CEO’u Jean-Philippe Imparato, markanın yeni SUV’larıyla birlikte yeni bir kulvara yelken açtığını belirtip, “Tüketiciler istedi yaptık. Peugeot'da patron müşteridir’ diye konuştu.

Anavatanında olmanın avantajını kullanan Fransız üretici Peugeot, Paris Otomobil Fuarı’nda gelecekte izleyeceği yol haritasını da gözler önüne serdi. Fuar’da Türk basınının sorularını yanıtlayan Peugeot CEO’u Jean-Philippe Imparato, ?geçmişlerinin olduğu ve geleceklerine inandıkları tüm ülkeleri desteklemeye devam edeceklerini belirterek, "Türkiye de bunlardan bir tanesi. Yaşananları yakından takip ediyoruz ve Türkiye'ye şu anda tam destek veriyoruz" dedi. 

Türkiye’nin Peugeot için kritik pazarlardan biri olduğunu vurgulayan Imparato, yeni modellerle birlikte daha da büyümek istediklerinin altını çizdi. 2016 yılının kendileri için çok önemli bir yıl olduğunu söyleyen Imparato “Bu yıl masaya yepyeni ürünler koyuyoruz ve bunlar çok büyük yatırım gerektiriyor. Dolayısıyla yatırımların, marka olarak, ciddi şekilde geri dönüşlerini almalıyız" dedi.

AVRUPA ARTMALI

İş açısından en önemli hedeflerinin, satışta ağırlığı Avrupa'dan diğer bölgelere kaydırmak olduğunu belirten Imparato, satışların yüzde 60'ını Avrupa'da, yüzde 40'ını da diğer ülkelerde gerçekleştirdiklerini, bunu yüzde 50- 50'ye taşımak istediklerini kaydetti. 

GELMEDEN 500 SİPARİŞ 

Fuarda Pegueot’nun en önemli iki yeniliğini SUV sınıfına güçlü bir giriş yapacağı 3008 ve 5008 modelleri oluşturuyor. Yeni modellerden ülkemiz pazarına öncelikle 3008’i getireceklerini açıklayan Peugeot Türkiye Pazarlama Müdürü Mehmet Akın, “3008’i resmi olarak Paris’te tanıttık. Daha araç detaylı olarak tanıtılmadan Türk tüketicilerden de yoğun bir ilgi görüyor. Ay sonundan itibaren satışa sunacağımız model için şimdiden ön sipariş veren yaklaşık 500 müşterimiz oldu” açıklaması yaptı. Akın, daha büyük SUV modeli 5008’inse 2017 ilk çeyrekte Türkiye’de olacağını sözlerine ekledi.

Son kararı tüketici verir

Yeni model geliştirirken tümüyle tüketici taleplerini dikkate aldıklarını, Peugeot markasında asıl patronun müşteri olduğunu belirten Imparato, “3008 ve 5008 markanın bu felsefeyle geliştirdiği iki yeni model.  "Yeni yol haritamızı da müşterilerimiz belirliyor" diye konuştu.