Müşteri memnuniyeti son 3 yılın zirvesinde

Yaygın fiber ağı sayesinde sağladığı 1000 Mbps'e varan yüksek hızla Türk Telekom, sabit internetteki müşteri memnuniyetinde son üç yılın en iyi performansına ulaştı. Firma, kalıcı değer yaratma misyonuyla yeni çözüm ve hizmetler geliştirmeye devam ediyor.

Akşam

Türk Telekom, Türkiye'nin dijital dönüşümüne verdiği katkıların sürdürülebilir şekilde büyümesini sağlamak ve müşterilerinin en iyi şartlarda hizmet almasını sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Türk Telekom, yaygın fiber ağıyla sağladığı 1000 Mbps'e varan yüksek hızlar sayesinde son üç yılın en iyi müşteri deneyimi performansına ulaştı. Türkiye'nin 81 ilinde yüksek hız sağlama amacıyla yürüttükleri fiber altyapı çalışmaları ve yatırımların müşteri memnuniyeti konusunda olumlu göstergelere dönüştüğüne dikkat çeken Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden: "Bağımsız araştırma şirketi İpsos'un araştırmasına göre, 2023 2. çeyrekte müşteri deneyimi memnuniyet performansımız son üç yılın en yüksek seviyesine ulaştı. Performans yükselişinde, 'marka iletişimi' ve 'bağlantı kalitesi'nde sağladığımız artış etkili oldu. En fazla memnuniyet artışı ise 70.5 performansla fiber müşterilerimizde görüldü" diye konuştu.

AVRUPA'DA ÜÇÜNCÜYÜZ

FTTH Council tarafından 2023 Nisan ayında yayımlanan 'FTTH/B Market Panorama in Europe' raporu, Türkiye'nin 15.7 milyon FTTH/B hane erişimiyle Fransa ve İspanya'nın ardından Avrupa'da 3. sırada yer aldığını ortaya koydu. Türk Telekom'un müşterileri ilişkilerindeki çözüm odaklı ve destekleyici yaklaşımı ödülle de karşılık buldu. Şirketin müşteri memnuniyeti odaklı iyileştirme projelerinden 'Dönüşüm yolunun sonundaki ışık: Az Arıza, Bol Memnuniyet' isimli projesi Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından her yıl düzenlenen Baykuş Ödülleri'nde 'Memnun Baykuş' ödülüne layık görüldü.

OYUN VE SPOR SEKTÖRLERİNİ DESTEKLİYOR

İletişim ve altyapı alanındaki sorumluluklarının yanı sıra pek çok sektöre, farklı alanlarda sundukları ürün ve hizmetlerle de değer yaratmaya devam ettiklerinin ifade eden Özden, şunları kaydetti: "Türk Telekom olarak, yüksek hızlı internetle oyun sektöründe önce rol üstleniyoruz. Sporda dijitalleşmenin getirdiği yeniliklere öncülük ederek, TFF tarafından düzenlenen ve eSüper Lig'in isim sponsoru ve yayıncısı olduk. Dijital oyun platformumuz Playstore ve oyun severlerin tüm ihtiyaçlarına cevap veren GAMEON markamızla da oyun sektörünü güçlendiriyoruz. Geleneksel yayıncılık anlayışını değiştiren Tivibu ile yenilikçi ve kullanıcı dostu teknolojik özellikleri, zengin içeriği, yenilenen yüzüyle TV izleme deneyimini ileri taşıyoruz."

KAHVESEVERLER FESTİVALDE BULUŞTU

İstanbul Coffee Festival'de Türk Telekom Prime ile bu yıl da birçok sanatçıyı ICF Türk Telekom Prime sahnesinde dört gün boyunca katılımcılarla buluşturduklarına dikkat çeken Özden, "Çeşitli sektörlerden çok sayıda markayla yaptığımız işbirliğiyle Türk Telekom Prime müşterileri hayatın her alanında özel fırsatlardan yararlanıyor. Türk Telekom Prime olarak İstanbul Coffee Festival'de bu yıl da yüzde 50 indirimli bilet satış ve özel kapıdan giriş ayrıcalığı sunduk. Festivalin tadını çıkaran kahveseverleri festival alanlarında kurulan Türk Telekom Prime Lounge alanında sürpriz hediyeler, ikramlar ve ödüllü yarışmalarla keyifli vakit geçirdikleri bir deneyimle karşılaştı.