Şenay BÜYÜKKÖŞDERE
Erkek giyim markaları Ramsey ve Kip’le tanınan Gürmen Grup’ta yönetim, ikinci kuşaktaki kadınlara emanet. Yeni jenerasyonun hedefi ise modayla teknolojiyi harmanlamak. Grubun Markalardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Doğan, 2018’i yüzde 20 büyümeyle tamamladıklarını, 2019’unsa grup için dijitalleşme, inovasyon ve globalleşme yılı olacağını söylüyor. Erkek giyiminde inovasyonu gündeme alan Ramsey’in yenilikçi ürünleri arasında ön ısıtmalı ceketten, alarmlı pantolona kadar farklı fonksiyonu olan ürünler var.
55 DERECE ISINIYOR
2 yıllık emekle takım elbiseler % 50 hafifledi
İki yıllık Ar-Ge çalışması sonucunda takım elbise ve ceketlerde yüzde 50’ye varan hafiflik sağladıklarını ve patentini de aldıkları Zero Weight ile Zero Gravity gibi ürünler yarattıklarını hatırlatan Doğan, yenilikçi ürünler sayesinde özellikle ‘genç’ erkek müşterilerin payında memnuniyet verici artışlar yaşandığını söyledi. Doğan, “Türkiye’de de Millennial kuşağı oldukça önemli bir yere sahip. Biz Millennial müşteri payımızı artırmayı hedefliyor bunun için de koleksiyonlarımızı olduğu gibi pazarlama stratejilerimizi de farklılaştırıyoruz” diye konuştu.
START UP ŞİRKETİ KURDUK
Gürmen Teknoloji adı altında Yıldız Üniversitesi Teknopark’ta faaliyet gösteren bir de start-up şirketi kurduklarını hatırlatan Doğan, “Burada geliştirilen ‘ısı haritası’yla müşterilerin mağaza içindeki hareketlerini takip edip, hangi rafın, hangi ürünün daha fazla dikkat çektiğini görebiliyoruz” diye anlatıyor.
Yurtdışında 140 mağazaya ulaşacak
Son 2 yılda açılan 13 mağazayla Türkiye’de 38 şehirde 98 mağazaya ulaştılarını vurgulayan Zeynep Doğan şunları kaydetti: “Yurtdışında ise mağaza sayımızı 28’e yükselttik. 2019’da %25 büyüme öngörüyoruz. E-ticarete de bu yıl yoğunlaşacağız. 2023 yılı hedefimiz yurtdışında 140 mağazaya ulaşmak.”