Lükste turistin payı % 30

Bursa'da gayrimenkul alanında faaliyet gösteren Atış Şirketler Grubu, 400 milyon dolarlık yatırımla kentte hayata geçireceği DownTown Bursa Yaşam ve Eğlence Merkezi için Vakko ile işbirliği yaptı.

ARZU KURUM

Bursa'da gayrimenkul alanında faaliyet gösteren Atış Şirketler Grubu, 400 milyon dolarlık yatırımla kentte hayata geçireceği DownTown Bursa Yaşam ve Eğlence Merkezi için Vakko ile işbirliği yaptı. Vakko, 4 bin metrekarelik alanda, 7 markasıyla DownTown'da yer alacak. Projenin tanıtım toplantısında konuşan Vakko CEO'su Jaklin Güner, lüks ürünlerin turizm pastasından aldığı payın arttığın söyledi. Güner "Büyük şehirlerde turist alışverişleri yüzde 25-30 bandına çıktı" dedi. Güner "Çok önemli bir lokasyondayız. İstanbul ve güney sahilleri hem yaşamak hem de yatırım yapmak için yabancıların çok istek duydukları bölgeler oldu. Dünyada lüks bir birim büyüyorsa Türkiye'de 2 birim, Vakko'da 4 birim büyüyecek. Tüm projeksiyonlarımızı bu doğrultuda yapıyoruz" diye konuştu.

İSTANBUL HAVALİMANI HUB

Lüks alışverişte İstanbul Havalimanı'nın çok önemli bir hub olduğuna dikkat çeken Güner, "Pandemi sonrasında dünya havalimanlarında 2019 rakamları yakalanamamışken bizde rakamların çok üstüne çıkıldı" dedi.