LCW dijital pazar yerine dönüştü

Perakende sektöründe faaliyet gösteren LC Waikiki, Türkiye'nin monobrand'deki en güçlü oyuncusu lcwaikiki.com'u, lcw.com ismiyle büyük bir pazaryerine dönüştürdü.

AKŞAM

ARZU KURUM

3 yıllık sürede ürün satış rakamlarını ve ciro içindeki payını yükselten lcwaikiki.com, 2023 yılı itibarıyla farklı markaları da bünyesine katarak pazar yerine dönüşüm sürecini başlattı.

ONLINE DA HEDEF % 20

380 marka ve 210 satıcıya ev sahipliği yapacak olan lcw.com, önümüzdeki dönemde yeni marka ve satıcıları da çatısı altına toplayarak binlerce ürünle büyümeyi hedefliyor. 2020'de pandemiyle birlikte ticaretin çehresinin değiştiğini anlatan LC Waikiki E-ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, "550 mağazayla, 81 ilde en yaygın ve metrekaresi en fazla olan mağazalara sahibiz. Bunlar kapanınca web tabanlı bir yapıdan uygulama tabanlı bir yapıya geçiş oldu. 2023'te diğer markaların satışlarını da biz yapmaya başladık" dedi. Yiş, pandemi sonrası online satışlarda yüzde 11'lere çıktıklarını, şimdi yüzde 15'lerde olduklarını ve yıl sonunda da yüzde 20'yi hedeflediklerini söyledi.