SÜMER DEMİRCİLER
Audi’nin sürüş güvenliği ve konforda yeni bir boyut açtığı quattro teknolojisi aynı zamanda markanın pazarla iletişiminde de önemli bir rol oynuyor. Sistemin başarısının en net şekilde deneyimlenebildiği buzlu ve karlı zeminlerde yapılan etkinlikler pazarlama iletişiminde müşterilerle özel bir bağ kurulmasının önünü açıyor. Bu nedenle Alman üretici başta Finlandiya olmak üzere, kutup dairesinin üstünde yaptığı sürüş etkinlikleriyle her yıl çok sayıda müşterisine eğitim ve quattro teknolojisinin çalışmasını test ettiriyor.
GAZİANTEP BUZDA
Bu özel etkinlik katılımcıları aynı zamanda birer marka elçisi haline de getirip,
GÜVENLİKTE ÇITA YÜKSEK
Böylece tekerlekler arasında optimum kuvvet dağılımı gerçekleşiyor ve araç virajlar ya da ıslak veya buz zemin gibi olağanüstü koşullar altında bile yol tutuşunu koruyor. Örneğin buzlanma nedeniyle ön tekerlerin yol tutuşu azalırsa, quattro sistemi aksların kuvvet dağılımını çok kısa bir an içerisinde değiştiriyor. Çekiş kuvvetinin büyük bölümü daha iyi tutan tekere aktarılıyor. Araç yoldan çıkmıyor.
3 GÜNLÜK ÖZEL EĞiTiM
Audi kullanıcısı olsun veya olmasın dileyen herkes markanın bu sürüş etkinliğine katılabiliyor. Finlandiya’da, Kuzey Kutup Dairesi’nin de 200 kilometre üzerinde Muunio Kasabası'nda düzenlenen Ice Drive Experience Finland, 3 gün sürüyor. 85 santimetre kalınlığında buz üzerinde, donmuş göl üzerinde 354 beygirlik S4 Avant’lar kullanılıyor. Üç günlük bir tur uçuş hariç kişi başı 3 bin 500 euroya mal oluyor ve eğitimden arta kalan zamanlar farklı etkinliklerle geçiriliyor.
Ülkemizdeki payı yükseliyor
Ülkemizde satılan her beş Audi’den birinin quattro sistemiyle satıldığını belirten Doğuş Otomotiv Audi Pazarlama Müdürü Mustafa Uluer, “2017 ilk ayında satılan 625 adet Audi aracın yüzde 25’i yine quattro özelliği taşıyor” açıklaması