'Kahvemo' 2 milyon TL yatırımla işe başladı

Şekeroğlu Gıda'nın 'Kahvemo Kahve evi' markasıyla bu yıl yurtiçi ve yurtdışında hedefi, 100 şubeye ulaşmak. Şirketin patronu Necmettin Şekeroğlu, ''Kahvemo için 2 milyon TL yatırım yaparak başladık'' dedi.

Güneydoğu bölgesinin büyük gıda firmalarından biri olan Şekeroğlu Gıda, Kahvemo markasıyla kahve sektörüne hızlı bir giriş yaptı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, girişimcilere bayilik imkanı tanıyan Şekeroğlu Gıda, iş kurmak isteyen girişimcilere bayilik konusunda önemli fırsatları 'Kahvemo Kahve evi' markasıyla sunuyor. Kahvemo markasının sahibi olan Şekeroğlu Baharatçılık Gıda firmasının sahibi Necmettin Şekeroğlu, yatırımcılara sundukları bayilik konusunda şunları söyledi: 

TEK KİŞİLİK İSTİHDAMLA 

"Kahvemo markamızda oldukça iddialıyız. ‘Kahvemo Kahve evi’ tek kişilik istihdamla AVM ve şehrin merkezi muhtelif satış alanlarında ve üniversite kampüslerine kolayca kurulabilen anahtar teslimi işyerleriniz için bizi arayabilirsiniz. Geniş ürün yelpazesiyle self servis hizmetiyle kaliteli ve doğru hizmeti sunabilirsiniz. Kısa sürede yatırımınızı amorti eder ve ticari olarak mutlu olabilirsiniz. Sadece 30 bin TL bedelle franchising sistemiyle sözleşmenizi yaparak çok kısa sürede işyerinize kavuşabilir ve işinize başlayabilirsiniz." 

2 milyon TL yatırım yapıyor

Şekeroğlu, "Tüm Türkiye’de ve Avrupa'da aynı anda satışa çıkan Kahvemo yurtiçinde şimdiden 40 bayiyle hizmet vermektedir. 'Kahvemo' için 2 milyon TL yatırıma başladık ama bu yatırım yetmeyecek gibi görünüyor" dedi. 

Tek içimlik hazır kahve

Geçtiğimiz yıl menengiç kahvesini toz haline getirerek bir ilki gerçekleştiren Şekeroğlu Baharatçılık, bu defa da 'Kahvemo' markasıyla tek içimlik hazır kahve sektörüne girdi. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Kahvemo markası, tek içimlik hazır kahveler üretiyor. Kahveler, Osmanlı kahvesi, Menengiç, Sütlü Türk Kahvesi ve hazır Türk kahvesi olarak dört grupta toplanıyor. 2016'da yurtiçi ve yurtdışında 100 şube hedeflenirken, franchise giriş bedeli, 30-40 bin TL arasında.