İnovasyon DenizBank'ın DNA'sına yerleşti

Bankacılıkta dijital dönüşümde önemli yenilikler sunan DenizBank'ın Dijital Kuşak Bankacılığı Grubu Genel Müdür Yardımcısı Murat Çelik, ''İnovasyonu kurum olarak DNA kodlarımıza yerleştirdik'' diye konuştu.

"Deniz taşımacılığında İstanbullines ile feribot sırasında daha hızlı ve yüzde10 indirimli ödeme işbirliğimiz sürüyor" diyen Çelik, "Kahve Dünyası mağazalarında da yine Beacon teknolojimiz sayesinde kullanıcıları mağaza yakınında yakalayarak, cep telefonlarına sürpriz dondurma hediye ettiğimizi belirten push bildirim gönderiyoruz. Market alışverişleri tarafında Eataly Market ile çalışıyoruz" dedi.

DenizBank olarak dijital ve mobil teknolojiler ile beraber bankacılıkta yaşanan paradigma değişimini çok önemsediklerini açıklayan DenizBank Dijital Kuşak Bankacılığı Grubu Genel Müdür Yardımcısı Murat Çelik, "Bu bağlamda gemimizin dümenini çok uzun zaman önce dijital dünyaya çevirdik, inovasyonu kurumumuzun DNA’sına yerleştirdik ve dijital dönüşümün lideri olmak vizyonuyla faaliyetlerimizi şekillendirdik. Bugün itibarıyla dijital dünyayı takip eden değil, uygulamalarıyla takip edilen bir marka olmayı başardık" değerlendirmesinde bulundu. 

ÖZEL ÖDEME ÇÖZÜMLERİ VAR

Teknolojideki son yenilikleri bankacılık sektörüyle her zaman ilk tanıştıran DenizBank'ın yeniliklerinde önemli bir yer edinen fastPay, Internet of Things ve Beacon teknolojileriyle sunduğu benzersiz özellikler, işbirlikleri ve kampanyalarla birçok alanda ilklere imza attığına dikkat çeken Murat Çelik, "FastPay’de marketten akaryakıta, restorandan ulaşıma kadar birçok alanındaki kampanyayla kullanıcılarına özel, farklı ve hızlı bir ödeme deneyimi yaşatan banka, Big Chefs restoranlarında hesabı ödemek için müşterilerine pos cihazı bekletmiyor, üstelik yüzde 10 indirim sunuyor.  Yihu ile müşterilerimizin sosyal mecralarda bankacılığın en kolay haliyle buluşmasını hedefledik" açıklamasını yaptı. 

Sosyal mecralara entegre

"Bu doğrultuda sosyal mecralar üzerinden yapılan, paylaşım ve chat gibi aktivitelere bile bankacılık işlemlerini entegre ettik. Bu müşterilerimiz için heyecan verici bir deneyim oldu" diyen Çelik, "Dijital Bankacılık ürünümüz 

dijitaldeniz.com ile yine çok değerli ödüllerle gururlandırıldık" diye konuştu.

Dünyaca ünlü ödülleri almaya hak kazandı

Murat Çelik, son dönemde layık görüldükleri ödüllere de dikkat çekerek, şu değerlendirmelerde bulundu: "Şubat ayında, dijitaldeniz.com ile sunduğumuz üstün müşteri deneyimi ve tasarladığımız satış süreciyle Stevie Ödülleri'nden “Gümüş Stevie” ödülü kazandık. Yine aynı ay, fastPay uygulamamız MPE Ödülleri’nde yılın “En İyi Mobil Ödeme Çözümü” seçildi.  Geçen sene Amerika menşeili 85 yıllık saygın otorite BAI’den aldığımız “Dünyanın En Yenilikçi Bankası” ödülünü takiben, bu sene de 130 ülkeden 3.000’den fazla üye bankası bulunan ve dünyanın en saygın finans otoritelerinden biri olan EFMA’nın düzenlediği EFMA-Accenture Innovation Awards 2015 ‘te DenizBank olarak ‘Global Innovator’ (Küresel Çapta İnovasyona Önderlik Eden Kurum) ödülüyle taçlandırılmanın gururunu yaşamaktayız. EFMA ödüllerinde aldığımız büyük ödülün yanı sıra, diğer bir prestijli kategori olan “Çığır Açan İnovasyon”da da, e-Devlet’e doğrudan erişim sağlayan projemizle ürün bazında ikincilik ödülünün sahibi olduk." 

Kullanıcı tabanı genişliyor

ONLINE ödemelerle ilgili de Çelik,şunları söyledi: "Bu sene en son yenilik olarak fırsat ve kupon altyapısını devreye aldık. Kullanıcılarımız kendi lokasyonlarına yakın fastPay avantajlarını takip ederek, istediğini seçebiliyor ve anında ödeme yapabiliyor. fastPay’e entegre ettiğimiz yeni özelliklerle kullanıcı tabanı gelişiyor. Kullanıcı adedimiz 1 milyonu geçti."