Huawei: 'Çin malı' algısını yıkıyoruz 

Türkiye'deki pazar paylarını çift haneye çıkarmayı hedeflediklerini belirten Huawei Türkiye Pazarlama Direktörü Cem Sezer, ''Çin malı algısını yıkıyoruz. Satın alanlar bunu görüyor'' dedi. 

MİRAY ÇİMEN

Huawei Türkiye Tüketici Ürün Grubu Pazarlama Direktörü Cem Sezer, Türkiye'de şu anda yüzde 4.5-5 arasında olan pazar payını seneye çift haneli rakamlara ulaştırmak istediklerini de söyledi. Çinli teknoloji firması Huawei Tüketici Ürün Grubu Pazarlama Direktörü Sezer, bir grup gazteciyle sohbet toplantısı düzenledi. Cep telefonu teknolojilerinin artık tam ekrana doğru gittiğini belirten Sezer, "5.5 inçten sonra telefonu büyütecek yer kalmadı" ifadelerini kullandı. 

HAKSIZLIK YAPILIYOR

Huawei'nin Türkiye'deki pazar payı arttıkça bilinirliğinin de arttığını ifade eden Sezer, markanın Çin algısı üzerine kafa yorduklarını ve kendileri gibi çok kaliteli Çinli markalara haksızlık yapıldığını söyledi. Sezer, "Bu 'Çin malı' deniyor. Böyle bir algı var. Bu algıyı, ürün kullanma deneyimiyle yıkıyoruz. Satın alanlar bunu görüyor. Bu algı üzerine çalışıyoruz" değerlendirmesinde bulundu.