Muhafazakar giyim markası Modanisa, global mottosunu model Halima Aden ile duyurdu. 6 farklı dilde uyarlanan mottonun Türkçesi 'Kendin Olmak Modanisa' olarak belirlendi. İmzaladığı anlaşmayı 'eve dönüş' olarak niteleyen Halima Aden, yeni mottonun kendisinin tavrını ve duruşunu da kapsayan içeriğine inandığı için marka elçisi olmayı kabul ettiğini söyledi. Aden, "Kariyerim boyunca benim hep yanımda olan Modanisa'nın marka elçisi olmaktan dolayı çok heyecanlıyım. Benim inancımı ve değerlerimi paylaştı ve Müslüman bir kadın olarak seçimlerime her zaman saygı duydu. Şimdi eve dönüş hissi yaşıyorum" dedi.
İKİ ÖZEL KOLEKSİYON
Halima Aden, iki yıllık anlaşma kapsamında tüm dünyada markayı temsil ederken, iki tane de özel koleksiyon hazırlayacak. Markanın yönetim kurulu başkanı ve CEO'su Kerim Türe, "Halima Aden ile birlikteliğimiz, hayli geçmişe dayanıyor. 2016'da henüz kariyerinin en başında Miss ABD Güzellik Yarışması'na katılan Halima, yarışmada markamızdan satın aldığı tesettür mayosuyla yürümüş ve ABD'de bir güzellik yarışmasına katılan ilk hijabi giyinen Müslüman kadın olarak nitelenmişti. Halima, 10 ay kadar önce, 'kendisini inançlarından taviz vermeye zorladığını' söyleyerek modelliğe veda etmişti. Markamızın varlık amacıyla Halima 'nın kendisi olmak için verdiği mücadele doğal olarak eşleşince, bize de bu harika işbirliğine imza atmak düştü" dedi. Aden, yarı finalist olduğu Miss Minnesota USA yarışmasında başörtüsü takan ilk kadın olarak biliniyor.
İSTANBUL HUZUR VERİYOR
Halima Aden, Kerim Türe ile birlikte katıldığı toplantıda "Bu şehrin büyüsü bambaşka. Camileri, ezan sesleri huzur veriyor. Özellikle hamamlarınıza bayılıyorm. Her geldiğimde gidiyorum" dedi.