4.5G teknolojisine geçmeye sayılı günler kala Turkcell yeniden ‘Turkcell’le Bağlan Hayata’ sloganını kullanmaya başlayacağını açıkladı. Yapılan araştırmada göre tüketicilerin yüzde 72’sinin firmayı ‘Turkcell’le Bağlan Hayata’ ile özdeşleştirdiği ortaya çıkınca Turkcell ‘Bağlıyız biz’ isimli reklam kampanyasında bu sloganı kullanmaya karar verdi. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Biz Türkiye’yi 20 yılı aşkın süredir teknolojik olarak birbirine bağlıyoruz. Düşündük ki bugünlerde Türkiye ailesi olarak birbirimize bağlı olmaya daha çok ihtiyacımız var. Bu yüzden ‘Bağlıyız biz’ reklam kampanyamızı yaptık” dedi. Terzioğlu bunun yanında günümüzde cep telefonlarıyla bağlanmanın öneminin arttığına dikkat çekerek ‘Turkcell’le Bağlan Hayata’ sözünün bugün, aslında o döneme göre daha geçerli olduğunu ifade etti.
'Değiştirmeye devam'
Terzioğlu, “Bugün bağlanmak 4.5G ve fiber altyapımız sayesinde kusursuz bir deneyim. Artık bağlanma eskiden olduğu gibi sadece konuşma, mesajlaşma değil; tüm dünyaya bağlanma olarak şekil değiştirdi. Markamızın varoluş sebebini tüm Türkiye ile beraber yaratmıştık. ‘Turkcell’le Bağlan Hayata’ derken artık insanımıza bu yeniden bağlantı tanımını sunacağız” diye konuştu.