EN YAKIT'ta hedef 500 yeni istasyon

Ülke genelinde 2024'ü 220 şarj istasyonu ile kapatmaya hazırlanan Türkiye'nin ilk elektrikli şarj işletmecisi lisansına sahip EN YAKIT, hedef büyüttü. Şirket yeni yılda 500 yeni şarj istasyonu açmayı planlıyor.

Türkiye'nin ilk elektrikli şarj işletmecisi lisansına sahip EN YAKIT, yeni yılda 500 yeni şarj istasyonu açmayı hedefliyor. EN YAKIT Genel Müdürü Tayfun Şenses her gün yeni istasyonlarla araç sahiplerini kapsamaya devam ettiklerini belirterek bugün itibarıyla 65 şehirde hizmet verir hale geldiklerini söyledi. Tayfun Şenses, 2024'ü değerlendirdi, 2025 hedeflerini paylaştı:

2024'TE HEDEF % 100 BÜYÜME

Genel Müdür Tayfun Şenses "2024 yılını 220 cihaz civarı ile kapatıyoruz. 2024 yılını bir önceki yıla oranla % 100'ün üzerinde gerçekleşme oranı ile kapattık. Bu durumdan EN YAKIT olarak memnunuz" dedi. Şu an Türkiye'de yaklaşık 160 bin elektrikli araç bulunduğunu, bu rakamın yılsonu itibarıyla 174 bini bulacağını hatırlatan Şenses "Biz EN YAKIT olarak bu araçların % 23'üne hizmet veriyoruz, 2024 yılsonu itibarıyla pazar payımız % 24'e ulaşır. 2024 sonu itibarıyla 42 bin aktif müşteriye ulaşmayı hedefliyoruz" dedi. Şenses özellikle filo müşterilerinin kullandığı En-ix (Tak ve Şarj Et) teknolojisi ile bireysel ve kurumsal olarak yaklaşık 3.000 müşterileriyle ulaştıklarını da söyledi.

2025'TE HEDEF TÜM TÜRKİYE

Tayfun Şenses EN YAKIT'ın yeni yıla ilişkin hedefleriyle ilgili de şunları söyledi: "Müşterilerimize sunduğumuz kaliteli işbirliklerimiz, 7/24 müşteri hizmetlerimiz ve sadakat programlarımızı geliştirip ve farklılaştırarak 2025 yılında yeni projelerimizle kullanıcılarımızı memnun edeceğiz. 2025 yılında 500 adet yüksek hızlı şarj istasyonu yatırımı için planlamalarımızı yaptık. Bu konuda yatırım ekiplerimiz doğru lokasyonları bulmak için çalışmalarına devam etmektedir. Mevcutta Türkiye'deki otoyolların % 90'ında EN YAKIT olarak hizmet veriyoruz. Önümüzdeki süreçte tüm Türkiye genelindeki otoyollarda % 100 olarak faaliyet göstereceğiz" dedi.

MÜŞTERİLERİ DİNLİYORUZ

Şenses "2025 yılında da artan ivmeyle devamlı gelişerek müşterilerimize en iyi hizmeti sunma hedefindeyiz. Bu yıl ve geçmiş yıllarda yaptığımız gibi müşterilerimizin şarj esnasında veya sonrasında müşteri hizmetlerine iletilen önerileri, değerlendirip aksiyon alıp müşterilerimizi dinlemeye devam edeceğiz bu konudaki hedefimiz kullanıcı dostu uygulama ile müşterilerimize maksimum verimde bir hizmet sağlamaktır" diye konuştu.

THY İLE MİL KAMPANYASI

Şenses "Uzun yol şarj deneyimini keyifli bir avantaja dönüştürmek adına yaptığımız iş birlikleri de var. Türk Hava Yolları (THY) ile Miles&Smiles ortağı yaptık. Yakın alırken mil kazanan müşterilerimiz yakında yeni bir avantaj da kazanacak. THY ile yapacağımız Shop&Miles kampanyasıyla müşterilerimiz hangi yolla kazanılırsa kazanılsın tüm milleri şarj istasyonlarında da kullanabilecek" diye konuştu.

UYGUN KONUMLAR SEÇİYORUZ

Tayfun Şenses "EN YAKIT olarak ana stratejimiz şarj istasyonlarımızı uygun konumlandırmak. Otoyollardaki şarj cihazlarını yalnızca araçların enerji ihtiyaçlarını karşılamak için değil, aynı zamanda sürücüler ve yolcuların konforlu bir deneyim yaşamalarını sağlamak amacıyla özenle seçiyoruz" dedi. Şenses şunları söyledi: "Şarj istasyonlarımız, sık mola verilen noktalarda, geniş yeme-içme seçenekleri, dinlenme alanları ve hijyenik tuvalet imkânları sunan tesislerde konumlandırmaya dikkat ediyoruz. Bu sayede sürücüler, aracını şarj ederken kaliteli ve keyifli vakit geçirme fırsatına sahip oluyor. EN YAKIT'ın bu stratejik yerleşimi, uzun yolculuklarda hem fiziksel hem de zihinsel bir mola imkânı sağlayarak yol güvenliğini ve sürüş konforunu artırıyor."