Şenay Büyükköşdere
Bundan 6 ay önce Beşiktaş Spor Kulübü'nün resmi giyim sponsoru olan Brooks Brothers, Beşiktaşlı futbolculardan sonra taraftarın da radarına girdi. Kendisi de koyu bir Beşiktaş taraftarı olan Rahmi Koç'un şirketi RMK Classic Giyim'in 4 yıl önce Türkiye'ye getirdiği 'Amerikan Başkanlarının markası' olarak anılan, 200 yıllık Amerikan giyim markası Brooks Brothers, Türkiye'de en hareketli günlerini geçiriyor. Yılın son çeyreğinde gerçekleşen Beşiktaş sponsorluğunun da etkisiyle 2016 yılını yüzde 28 satış artışıyla tamamladıklarını söyleyen RMK Classic'in CEO'su Füsun Kuran, 2017 başından bu yana satış artışının hızlandığını söyledi.
1.000 BJK KRAVATI SATTIK
BJK taraftarının Brooks Brothers markasını çok sevdiğini vurgulayan Kuran, "Beşiktaş'ın 'efendiliği' ile centilmenliğin kitabını yazmış bir marka olan Brooks Brothers'ın değerleri birbirine çok uydu. Taraftar da bu uyumu hissetti. Beşiktaş için yaptığımız 2.450 TL fiyatlı, BJK rozetli blazer ceket ve kravat taraftardan yoğun ilgi gördü. 1000 BJK kravatı sattık. Şimdi bu portföye yeni ürünler eklemeyi düşünüyoruz" dedi.
5 mağazaya ulaştı
Brooks Brothers'ın mağaza sayısının yeni açılan İstinyePark mağazasıyla birlikte 5'e ulaştığını vurgulayan Füsun Kuran, Beşiktaş taraftarının daha çok Beşiktaş Vodafone Arena'daki Brooks Brother mağazasını tercih ettiğini ifade etti.
Rahmi Koç yakın takipte
Kuran, Koç Holding Onursal Başkanı Rahmi Koç'un kişisel yatırımı olan RMK Giyim ile yakından ilgilendiğini, Koç'un elinin sürekli Brooks Brothers ve Edwards'ın üzerinde olduğuna dikkat çekti.