E-ticarette yeni dönem... Yapay zekayı işaret ettiler

'Akşam Future&Trends Summit'te, ''E-Ticaret ve Perakendenin Geleceği'' oturumu gerçekleşti. Ticimax CSO - Ceyhun Turan, Karaca International Genel Müdürü - Ömer Barbaros Yiş, İZÜ Öğretim Üyesi - Prof. Dr. Yusuf Dinç sektöre dair genel değerlendirmelerde bulundu.

Haber Merkezi

'Akşam Future&Trends Summit' etkinliği, İstanbul'da gerçekleştirildi.

Ana temanın ''Teknoloji ve İnovasyon'' olduğu zirveye katılan konuşmacılar, ülkemizde ve dünyada finanstan sigortaya, inşaat, çevre ve şehircilikten e-ticaret ve perakendeye kadar sektörlerin gelecek planlarını ve trendlerini kapsamlı bir şekilde değerlendirdi.

Zirvenin açılış konuşmasını Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Kartoğlu, yaptı.

Akşam Future&Trends Summit 2025... Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Kartoğlu: Bir geleneğin devamı

Akşam Future&Trends Summit'in "E-Ticaret ve Perakendenin Geleceği" oturumuyla devam etti.

Katılımcılar, Ticimax CSO - Ceyhun Turan, Karaca International Genel Müdürü - Ömer Barbaros Yiş, İZÜ Öğretim Üyesi - Prof. Dr. Yusuf Dinç sektör hakkında açıklamalarda bulundu.

Akşam Future&Trends Summit izlemek için tıklayınız

"YAPAY ZEKA E-TİCARETTE KULLANILIYOR"

Ticimax CSO Ceyhun Turan, "E-Ticaret Türkiye ve dünyada oldukça hızlı şekilde büyüyor. Günden güne gelişiyor, deneyimler iyileşiyor. Özellikle yapay zeka e-ticarette yaygın bir şekilde kullanıyor" dedi.

Turan, "İyi bir deneyim yaşayan müşteri e-ticaretin sadık müşterisi haline geliyor. Kişisel bilgileri sızdırılan tüketiciler genel olarak tüm e-ticaret ekosisteminden uzaklaşıyor. Firmalara büyük görevler düşüyor" ifadelerini kullandı.

"KALİTE VE DOĞRU FİYATI BULUŞTURMAK ÇOK ÖNEMLİ"

Karaca International Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, "Sadece fiyatta rekabete gidemezsiniz. Kalite ve doğru fiyatı buluşturmak çok önemli. Kalite algısında Türkiye üretimli malların payı artıyor" dedi.

Ömer Barbaros Yiş, "Bizim amacımız her zaman müşterimizi yakından tanımak. Markayı marka yapan da müşterilerdir. Bütün şirketlerin en büyük amacı rekabette yer alabilmek" değerlendirmesinde bulundu.

"BELİRLEYİCİ BİR PAZAR PAYINA SAHİP"

İZÜ Öğretim Üyesi Prof. Dr. Yusuf Dinç, "Yurt dışına servis satma anlamında, otellerimiz ve ulaştırma şirketlerimiz belirleyici bir pazar payına sahiptir" ifadelerini kullandı.

Yusuf Dinç, Çin'e dikkat çekerek, "Çin'e istediğiniz kadar engel koyun, o parayı ödeyip gümrüğü aşarlar. Coğrafya, e-ticaretin hacmini belirleyen ögelerden biri" dedi.

Dinç, "E-ticaret para kazandıysa Trump sayesinde kazandı. Pandemi o döneme denk geldi" şeklinde konuştu.

Enerjide verimliliğe dikkat çekti... "Türkiye avantajlı ülke"

Akşam Future&Trends dergisi 20. yılını zirveyle taçlandırdı